Publicerad 2011-11-30 15:00:39 i Extensions,

- Extensions på Emmelie!




På förmiddagen så kom Emmelie förbi för att sätta i sitt hår! Blev 100 st nailhairs från Rapunzel. Innan isättningen så hade hon en längre page. Men gick härifrån med 40 cm längre hår på mindre än 2 timmar.  Skulle ju satt i de redan förra Fredagen! Nu har jag ett par att hinna med under veckan, men ska vila! så en varannandag få de bli! :D en till ikväll, och sen eventuellt en imorgon. Sen blir de inte nått förens på Lördag!

Finns det intresse från er sida, så hör av er! Passa på nu inför Jul & Nyår.

Postat av: Ida - mamma till Hugo

Publicerad 2011-11-30 15:42:26

Snyggt! :) Duktig du är Patricia.



Jodå, med oss är det toppen bra.. har dock en trött grinig kille här hemma som jag ska ta och få att somna nu. Hehe. Hoppas du mår mycket bättre nu och att de onda inte kommer tillbaka alls. :) Kramar.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-30 15:58:09

Gud va fint det vart på henne!! :) du är ju superduktig! Kommer så fort jag har råd! :)



Det är bara kul att lämna positiva kommentarer när man verkligen menar dom! Skönt att det blev bättre! :)

Vi mår bara bra vi :)

Kramar!

Postat av: R

Publicerad 2011-11-30 15:59:41

Känner du alla som du gör håret på eller är det några som har läst din blogg och frågat genom den? :)

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-11-30 16:33:48

Hej! Skulle du kunna va så gullig och hjälpa mig med en sak..? Det står mer i mitt senaste inlägg "Minishopping!.. Igen". Tack så mycket! :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-30 18:12:12

Jag vet att du har skrivit de förr men hittar ingenstanns nu.. Var kan man köpa hår till bra pris?:) hur vet man vilken nyans man ska ha??:)

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-11-30 18:33:19

Duktig du är!

Postat av: Ewa

Publicerad 2011-11-30 20:14:46

Hej! Du verkar vara väldigt duktig på att sätta i extensions. Har länge funderat på att sätta i men jag har lite frågor som jag hoppas du vill svara på, du har säkert svarat på liknande innan men jag orkar inte leta :) jag har ganska kort hår, framförallt i nacken. Hur långt bör egna håret vara för att resultatet ska bli bra, eller att det ens ska fungera? Var bor du? (för du gör detta hemma eller?) Man köper håret själv och tar med sig och så gör du själva isättningen då? Tack på förhand! Mvh Ewa

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-12-01 10:26:43

Hej!



Är det Emelie, mamma till Wilja och (en liten till) minns inte vad den sista heter. Det vara så länge sedan hon bloggade. ( enkärlekssaga). Är det hon ? :D

Postat av: Ewa

Publicerad 2011-12-01 11:54:25

Tack för ditt svar. Mitt hårs längd i nacken är nog gränsfall just nu så jag väntar några månader och hoppas att du har möjlighet senare. Kan ju vara tufft å få en tid sedan när lillan kommit också. :)Ha det bra! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela