Publicerad 2011-11-12 22:13:52 i Bara Patricia,

- De finaste jag har.




Två av mina absoluta favoritbilder!  ♥
Och underligt nog är båda tagna med min iPhone? Fick till två rätt sjukt bra bilder måste jag säga.

Nu sitter jag här, skulle dock ha varit på G till Arlanda?! Kollade flighten, försening! så vi skulle åka senare. Så vi satte på oss ansiktsmask här hemma, hade PREMIÄR för glöggen! åååh.. Alkoholfri såklart, så lite söt va den. Sen kollade vi IGEN bara för att! Då skulle den komma i tid, så linus kasta på sig kläderna och skulle åka! MASKEN skrek jag! Skulle va lite roligt om jag lät honom åka så, men så elak är jag faktiskt inte! :D

Så nu fick jag en stund för mig själv, har badat och smort in hela mig! Bäddat ner med en kopp te. Längtar så oerhört till imorgon för att hämta sessan! Blir OVERALL-Jakt imorgon också, nu är de dags för den andra! hon har en på dagis, men måste ha en hemma också. Så ska kika tusan efter någon ordentlig och bra! Snor kallt ute nu.

Haft en jätte mysig Lördag! Och vi har fått de så fint här hemma, väggen med foton gjorde oerhört mycket. Likaså att lampan faktiskt kom UPP! 3 månader senare....

Postat av: marina

Publicerad 2011-11-12 23:03:08

haha va häftigt :) ja såg de programmet, fy så läskigt! Aldrig att ja hade bott i de huset :p haha...även fast ja själv bor i ett jädra spök hus men.

Fin blogg btw, ja följer den varje dag :P

Kramar

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-11-13 10:54:14

Vilka fina bilder :-)



P.S Var med och tävla om ett julpaket på min blogg!

Postat av: Em

Publicerad 2011-11-13 16:14:41

Hej. Tänkte bara undra varför det kommer sig, om jag tolkat dig rätt, att du inte kör samma märke på overall på dagis som hemma?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela