Publicerad 2011-11-22 13:09:56 i De bästa av Bålsta! <3,

- Dagens oss, nu är vi redo.




Nu har jag och lillbebisen hoppat ut ur pyjamasen och på med kläderna!
Snart bär det av mot dagis för att hämta skruttan! Möta Pappa S påvägen, ska följa med och pussa & krama henne hejdå. Annars kommer jag inte kunna somna ikväll! Ska pussa lite extra på henne efter vår hemska natt, och kolla om hon kan förlåta sin sura Mamma! Lite ångest har jag idag, va faktiskt på bristningsgränsen igår och blev riktigt förbannad när klockan närmade sig fem... och fortfarande utan någon sömn!

Ska tala om för er att ögonen mina svider som attan! Och jag längtar efter en timmas sömn eller två..
Sen vill jag så gära se på TWILIGHT! Någon som vill gå på bio med mig?! Omöjligt att få me mig min man...

När jag har varit gravid så är de många som talat om för mig: Patricia! Du strålar.... herregud, att känna sig snygg när man är gravid är totalt omöjligt för mig, men idag! Ja, de är en bra spegeldag.
Därför bjuds det på lite egobilder! :D Idag är de en bättre dag av alla hemska dagar.... Känns som håret faller platt, har fått HORMONFINNAR som kommer och bombarderar mitt ansikte i omgångar, ja! Vikten... även om de verkligen hör till, så har jag iallafall lite rätt till att gnälla! :P

Känner ni er SNYGGA som gravida?

Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Publicerad 2011-11-22 13:19:42

Känn dig alltid fin Patricia,för det är du!

Har hinnat lite mer på photoscape nu och hoppas du inte tar illa upp när jag gör mina bilder! :) ( tänkte eftersom du alltid gör om dina bilder )

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-11-22 13:21:07

Gud, jag tycker du är så JÄKLA vacker! :D

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-11-22 13:40:15

Ha en mysig dag! Hoppas du möts av en solstrålewilja på dagis! :)

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-22 13:41:09

Jag känner mig inte snygg någonstans.. Ser en gammal gaggig morsa på 40 när jag ser mig själv i spegeln.. haha

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-11-22 15:17:56

Du är vacker,m vare sig du är gravid eller inte!

Och vi ska ju inte tala om din vackra gravidmage?! Du passar verkligen i att vara gravid. Så tyck aldrig illa om dig själv!

Förresten, din tröja var väldigt fin :)

Postat av: Malou

Publicerad 2011-11-22 15:23:30

Lägger upp en bild imorgon, är osminkad och allmänt äcklig just nu haha. Ska ändå jobba då så jag blir tvungen till att se mänsklig ut :P

Jag vet typ ingenting mer än att vissa säger att det är den perfekta hårkuren för slitet hår medan andra säger att man dör som en hårlös individ :S Men håret blir rakt och glansigt och mjukt som fan. Sen så kan man tvätta det utan att behöva föna/platta som jag annars måste göra för det torkar rakt. Men det håller i ca 12v (kan bli kortare tid beroende på hårkvalitén), det tvättas ur som en toning ungefär. Så det återstår väll att se om jag firar julen som en skinhead eller inte haha :(

Postat av: Malou

Publicerad 2011-11-22 15:24:05

Förresten, din tröja är SKITSNYGG!

Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Publicerad 2011-11-22 15:35:41

Ja jag måste hålla med, du strålar verkligen som gravid. Jag kände mig inte så jättefin måste jag erkänna, okej vissa dagar men inte ofta. Kände mig finare när jag var gravid med Lowa.



Aha okej. Ska hon få hjälpa dig den här gången också? Är det någon du känner eller "jobbar" hon med sånt och hjälper folk?



Ha en fin dag. Kramar Anna

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-22 15:48:38

Kommenterade men mitt internet kopplade ner så jag vet inte om den hann skickas iväg :)



Tycker du alltid ser så fin ut :)



När jag väntade Nathalie så tyckte jag mig vara väldigt fin :)

Alla sa att jag bara strålade,men det är nåt speciellt att vara gravid :)



Vart ha du köpt den tröjan förresten? :)

Såå fin!!

Tröttnar du,så köper jag den :D



Stor kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-11-22 16:12:14

Du är supervacker! Och var har du hittat denna underbara tröja du har på bilderna ? :)



Kram sofia

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-22 16:51:12

Du är jätte fin!! Jag är i v.32 och jag känner mig inte vacker nånstans även fast jag fått höra att jag är fin gravid. Men de extra kilona gör att jag lkänner mig ful och klumpig, längtar efter att han kommer ut så man kan få känna sig som sig själv lite grann fast jag vet att kroppen har förändras endå..

Postat av: kajsa akterhag lyxell

Publicerad 2011-11-22 17:06:56

Åh vilken fin tröja, den beiga! Vart har du köpt den!?

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-11-22 17:29:07

Din tröja är jättesöt varifrån kommer den? =)

Postat av: REBECCA

Publicerad 2011-11-22 20:10:03

hej. jag tänkte bara säga att jag fullkomligt älskar din blogg. du inspirerar!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-22 20:10:34

Du är vacker, det strålar om hela dig på bilderna!

Vill också se Twilight! Fast känner att jag inte riktigt vill tvinga iväg killen på de när han bara fått se den första :p

Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Publicerad 2011-11-22 20:13:55

Men vad bra! :) Vart hittar du "ramarna" där du får in ganska stora och många biler? Hoppas du får en en gladare Wilja imorgon :)

Kram

Postat av: Sussi med bebis i magen.

Publicerad 2011-11-22 20:30:35

Men du är ju bara så SNYGG! :)

Inte direkt så att man själv kanske känner sig så jätte snygg, men 10 kg plus på vågen och bra rundare kinder men lite gillar jag de nog :)



Spännande att se när bebisen tänkt kolla, tänk om någon av oss får på skottdagen, min kompis är beräknad den dagen :) Lite små komiskt.



Kramar

Postat av: EMELIECATRINE

Publicerad 2011-11-23 02:13:29

Måste först säga att du är jättefin i ditt hår nu, du passar jättebra i ljust/lite guligt hår! =) Och sen angående inlägget att ni är bestämda, det är ju skitbra. Det är så det SKA vara! Har inga barn själv, men har jobbat typ 3 år på dagis så jag vet hur det är..och vet defenitivt hur det är med barn som INTE är uppfostrade på "riktigt" sätt. Det är det värsta jag vet med glupska ungar som bara ska ha..nej, usch! Man mår bäst av att ha regler, även hur stor/liten man är =) Kram på dig

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-11-23 08:26:21

Jättefin!

O var kommer din fina tröja ifrån?

Postat av: Elin Thejas Mamma + Liten i Magen!

Publicerad 2011-11-23 08:34:57

Hej hej måste säga gillar din tröjja skarp ha vare in och kikat nån gång nu hihi. Hoppas ni får en bra dag Kram från oss

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-11-23 09:24:04

Alltså.. Ditt nya hår är så himla drop dead beautiful! Och som alla säger så är du verkligen vacker! Du ska inte annat än vara stolt över dig själv, vännen <3

Postat av: Elin Thejas Mamma + Liten i Magen!

Publicerad 2011-11-23 09:43:23

Sv: Tack så mycket grattis själv till lilltösen...

Kram

Postat av: Eleonore

Publicerad 2011-11-23 21:48:22

Du är verkligen alltid så snygg här på bloggen! Var köper du alla dina kläder? Är det mammakläder eller vanliga kläder i lite större storlek? :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-01 19:27:57

Åh kan du inte efterlysa en likadan sån här tröja du har på dig till mig? :)

Tyvärr va den slut när jag skulle köpa den och jag tycker den är så fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela