Publicerad 2011-05-14 13:15:29 i Livet i Gnesta,

Tusen tack E.


Jag fick ett samtal idag som värmde varmt om hjärtat. Hade absolut inte räknat med det, men den där stenen föll på marken.. Jag skrev ett inlägg i min privatablogg om att jag va ledsen över att dom la sig i! Att dom inte förstod, men att snart så skulle dom också se. Och det samtalet kom idag!
Jag har bidragit till mycket, man är två parter som ska få det att fungera. Men kan man inte sammarbeta, så blir det bara soppa utav allting! Så jag ska inte säga att jag har varit en ängel, långt därifrån.

När två personer separerar, så sägs det att det blir enbart: hämd kvar! Men jag har inte känt någon hämd för nånting, mest av allt så har jag bara önskat att få slippa ha den här processen med att ständigt behöva bråka!
Vet inte om det är för att JAG har hittar rätt, så att jag inte bryr mig mer än att jag vill att dom ska ha en fin relation.

Och jag kan säga tack till dig Nea!
Tack för att du fanns där och hjälpte till med Wilja, ordnade till så hon fick rena kläder och nybytta blöjor. Att du lekte med henne, såg till att hon va ren och fin.

Som jag skrev i den privata så har jag aldrig haft nått agg mot henne eller hennes familj! Jag skrev, att jag är så glad för att hon är en trygg punkt i Wiljas liv medans hon va hos S.

Och efter detta samtal så förstår jag varför ni tyckte att jag va en häxa, att jag va den hemska i detta jäkla spel.
Samtidigt blev jag väldigt ledsen när jag fick höra saker ni hade hört om mig.
Vilket inte stämmer för fem öre!

Du kom in och läste min blogg, och såg allt hat utåt åt en speciell person! Det va fel, det förstår jag.
Men jag sa det, inom snar framtid så kommer ni kanske förstå mig.

Samtidigt är jag glad över att vi nu kommer överens över W.
Att du faktiskt tar de ansvaret som en förälder BÖR och ska göra! Att våran kommunikation nu fungerar någelunda.

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-05-14 17:05:23

Får man lov att gratulera, tjusiga ringar ni har på ringfingrarna :) Grattis!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-15 10:06:42

Hej!



Jag har mejlat dig om att jag gärna vill ha ditt lösenrord, skulle vara så kul om man fick fortsätta läsa din blogg!!

Postat av: Katti

Publicerad 2011-05-17 23:30:50

Superfin bild på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela