Publicerad 2011-05-15 22:40:56 i Livet i Gnesta,

Igår så va det en stillsam dag för Patrici...


Igår så va det en stillsam dag för Patricia! ^^, mådde bra.. Men de där illamåendet smög sig på mig under hela dagen! Kunde inte äta ordentligt förns klockan va 22, haha! Medans alla andra moffla pizza gömde jag mig i kudden. Totte tvinga på mig en cider för att ja skulle bli återställd , men icke! Haha. Hur ORKADE man i flera flera dagar i sträck förut? Nu i fredags blev jag inte ens i närheten av hur jag blev innan. Och då jobbade man på mornarna? Oh lord! Tackar för att mab blir äldre och klokare med åren ;) annars va de en super mysig dag! Va hos kjelle och Carina största delen av dagen. Satt ute och bara.. Andades frisk luft. Jag och Sophie åkte två vändor och nöt kläder för vädret va ju psyyyco igår! Kallt, asvarmt, svinkallt igen. Sen kom hjärtat skadad efter vinsten i Vallentuna, två lårkakor, vadkaka och sår på hela tån. Ompysslad blev han, gosing! <3 va hemma kring 22 sen, myste. Myste lite mer, kolla på film! Och myste igen. Underbart att bara få VARA! Sen imorse så vaknade vi kring 09.00 älskling år frukost, men jag somnade om till 12.00 vet ni hut SKÖNT de va? Inte sovit så länge på.. Länge! :D sen iväg mot centralen för att möta upp ljuset i mitt liv! Min älskade Wilja <3 blev så varm i hela kroppen, och jag påmindes igen om att ett liv utan barn, de är inget liv. Haft en jätte rolig kväll, sparkat boll hela dagen och busat! Hon har sovit sedan 20.00, så här ligger jag! Sömnlös och jävligt kär<3

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-15 23:09:08

har typ inte heller fått i mig mat, men men...hoppas du föår en fortsatt trevlig kväll

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-15 23:15:32

Haft en bra helg? :)

Postat av: evelina

Publicerad 2011-05-17 10:56:00

Hej! Jag skrev förut att jag gärna ville läsa din privatablogg och det vill jag fortfarande!

Tycker du verkar ha ett sånt händelserikt liv så därför gillar jag din blogg. haha, mitt liv verkar så tråkigt men det är det nog inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela