Publicerad 2011-05-10 23:18:13 i Mina tankar,

Att de kunde vända? <3


Vilken fantastisk känsla! Vilken jäkla tjej på jorden hade svimmat.
Vilken chock? men... allt är så komplett och så fulländat. Jag har er som betyder mest för mig! Allting kommer att ordna sig, det vet jag också om. En sak i taget, men mitt liv är verkligen påväg åt rätt håll.
ÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag trodde aldrig det här. Att jag själv tänkte så, det va en sak. Men att vi var två om det? de kunde jag aldrig någonsin föreställa mig. Jag blev så chockad, så stum. Inte ett ord kom ut! haha.... Men så kan det bli. Jag är så kär i dig, du är det vackraste som finns.

Har haft en jätte mysig kväll med Linus! Han har gjort sin specialare. Tunnbrörulle med creimfresh, lök och skinka. Sen skiva dom i små rullar med tandpetare i. De är fan SJUKT gott! :) har myst, myst lite till och kollat på BB. Imorgon blir de SOL som nalkas! (: vädret och humöret är på TOPP.

Sen blir det hem till Hökis på Torsdag! Och på Fredag så ska faktiskt Simon ha Wilja under helgen!
Den ni. FÖRSTA HELGEN NÅGONSIN JAG ÄR HEEELT LEDIG!

Och jag känner verkligen att det behövs. Ladda lite nya batterier för att ha mer ork! Så på Fredag blir det hem till L:s föräldrar, grilla, sola och bada i Jacuzzi. Och sen den STORA överasskningen! <3
Sen på Lördag blir det nog, att passa på att bara VARA. Göra ingenting! och sen hämta Wonka på Söndag i Gnesta! Känns som en mysig och bra helg.

Postat av: Linnea från Göteborg

Publicerad 2011-05-11 08:31:50

Det är du verkligen värd! Njut!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-11 09:57:55

Vilket härligt inlägg. Blir glad hela jag =)

Postat av: Moa . Veckans blogg!

Publicerad 2011-05-11 19:59:25

"den stora överraskningen".. jag är så himla nyfiken!!! =)

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-05-11 22:12:45

vad har hänt? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela