Publicerad 2011-03-18 20:07:57 i Bara Patricia,

NY LOOK!


Nya mål och mot nytt utseende, nu är jag trött på en och samma look ;)
Ge mig inspiration? Kommer alltid vara mig själv! men behöver tips.... Vilken stil skulle passa mig?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-18 20:20:45

OORKAAAAAAAAAA tjata hela tiden vad du ska ha för "LOOK" osv...

har du så dåligt självförtroende så du inte kan lita på dig själv vad du SKA ha eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: natty

Publicerad 2011-03-18 20:26:22

skate stil skulle passa dig utmärkt!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-18 23:40:32

Jag tycker du har sån sjuukt grym stil och frisyr som det är NU :D:D

Postat av: Frida

Publicerad 2011-03-19 00:06:54

Tycker långt hår, jag :D du är så fin i det. Tror jag skrivit det förut till o med. Kram

Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Publicerad 2011-03-19 02:35:33

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

Postat av: E

Publicerad 2011-03-19 03:21:09

Från en anonym jävel till en annan, irriterar du dig på Patricia så behöver du inte läsa hennes blogg!?! Tips på ny look är de faktist Inge fel på, att få höra - shit va snygg du va i de där for example å de e nått man trivs i själv får en ju att trivas ännu mer men du kanske inte brukar få komplimanger så du kan känna igen en sån känsla!?! Suck, att ja ens bryr mig, har dock haft en jävligt kass dag så du ska va glad du inte träffa mig personligen idag :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-19 10:34:56

Hej!

Jag har kollat dom två sidorna du har länkat till (under hårförlägningar) och jag kommer nog att köpa från Taj mahal, för där fanns det äkta asiatiskt hår och det har jag haft i förut och tyckte att det var jättebra!



Men nu undrar jag vad som är bäst för dig, om jag köper hår på trens ca 1meter långt och 110 gram? (kanske måste köpa två paket då??)

Eller färdiga ringhair med keratinslingor?



Hur många måste jag ha isf? För jag har tunt hår och jag vill ha rätt tjockt..



kramisar!

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2011-03-19 16:17:08

Var är Wiljas kisse? Det var så länge sen man fick se henne, vore roligt att se hur stor hon blivit! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-19 19:57:26

Fast nu såg jag att det var lite billigare på den andra sidan.. men är det håret lika bra?? Och är det riktigt hår?



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela