Publicerad 2011-03-28 21:02:22 i Livet i Gnesta,

Mammas lilla tjej sover nu för natten. Och...


img_6807 (MMS)

Mammas lilla tjej sover nu för natten. Och jag ligger här och är så jäkla  ledsen! Varför bryr du dig inte, varför kan du aldrig ställa upp? Jag har aldrig hört dig fråga: får jag komma, kan hon komma? Borde det inte vara tvärtom? Borde inte DU tjata att få vara med henne? Alltså! Jag orkar inre längre vara snäll, och jag orkar inte längre att alla andra ska tro att JAG tar henne ifrån dig som snacket går! När det alltid är JAG som tjatar på att ni ska ses? Ist ljuger du o säger att du jobbar medans du ligger med någon randombrud? Fyfan! Är så LESS så jag gråter! :( de va sista gången jag bad dig att ställa upp, inte ens när hon är sjuk! För då är jobbet också viktigare?  Jag har ingen bra kväll Som ni kanske märker.. Wilja har spytt en gång till nu! Attans polski polski och lura i min dotter blåbär.... De ska tydligen tabort illamåendet! Men nu har jag skurat hela köket med blåbärsspya! Mums, jag som va hungrig.. Imorgon har vi tvättstuga! Alla sängkläder är nu i plastpåsar och luktar filibabba. Så 10-13! Hoppas hon blir lite bättre tills dess! Jag ÄLSKAR dig Wilja! Den som säger att jag inte gör allt för dig, den personen vill jag hemskt gärna träffa.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-28 22:17:13

FAN VAD JAG ÄLSKAR DITT HÅR!

Du passar så jäkla bra i det ska du veta!

Ni är så hemskt fina tjejer! :)

Melina har också precis haft magsjukan, cirkus 3 dagar men nu är hon bättre! Hoppas Wilja kryar på sig snabbt!

KRAM

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-28 22:43:26

Sjukt snygg är du och verkar vara en BÄST mamma :)

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-03-29 08:32:01

nej fan vad jobbigt :/ önskar att jag kunde hjälpa dig!!



kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-29 15:35:17

Min pappa var/är precis likadan, alla tror att min mamma är the bad one fast det är tvärtom.

Det är skitstörigt när man själv vet om sanningen.

Postat av: V

Publicerad 2011-03-29 16:04:27

usch, samma sits som för dig är det för mig.. dock sen har han mage och komma och skylla att allt är mitt fel att dom inte ses.. jag gör fan allt. gråter och biter ihop i omgångar. man ger upp. kommer väl dö av stress eller hjärtinfarkt.. iaf. vet jag att man kommer dö i förtid då kroppen gett upp totalt!

Postat av: V

Publicerad 2011-03-29 16:05:18

usch, samma sits som för dig är det för mig.. dock sen har han mage och komma och skylla att allt är mitt fel att dom inte ses.. jag gör fan allt. gråter och biter ihop i omgångar. man ger upp. kommer väl dö av stress eller hjärtinfarkt.. iaf. vet jag att man kommer dö i förtid då kroppen gett upp totalt!

Postat av: naiana

Publicerad 2011-03-29 18:36:38

FY FAN VILKEN DÅLIG PAPPA!!!!!!!! STACKARS WILJA!!

han förtjänar stryk! jävla idiot! han tänker bara med kuken!



DET VA JU SANT SOM PATRICIA SA: ATT PAPPOR VET INTE VAD ANSVAR ÄR, DEM BARA GER OSS BARNET!!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-03-30 08:23:43

Tråkigt när pappor inte förstår att pappa inte är något man blir, det är något man ÄR! Men vad jag förstår så träffade han inte W så mycket ens när ni bodde tillsammans och kanske har det gjort att han inte känner samma starka band som du gör? Ju mer man träffas, ju mer vill man också umgås (tror jag).



Eller så är det bara en "flykt" från dig. Att det är de känslorna som styr...och att det egentligen inte alls har något med att han inte vill träffa W att göra. Du får nog prata med honom och se om ni har samma syn på hur framtiden och umgänget ska se ut, då vet ni båda vad den andra parten förväntar sig och även vad den andra faktiskt är villig att ställa upp på.



Hoppas det löser sig för er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela