Publicerad 2011-03-15 13:35:52 i Livet i Gnesta,

Klippa - inte klippa?!



Håller på att bli tokig på mitt hår!!!!!
Jag måste göra nått åt risbusken, och det är nu nu nu nu.
Antingen så rakar jag bort sidorna, och förblir korthårig! Eller lägger jag i mörkare slingor och låter det växa ut til nån snygg page vad i helskotta ska ja göra?

SER FÖRJÄVLIG ut just nu.

Postat av: V

Publicerad 2011-03-15 15:18:33

Jadu, jag vet själv inte vad jag ska göra med mitt hår. ett rent helvete o fixa faktiskt. Funtar också på att raka sidor eller göra något drastiskt och udda. men man har ändå en tanke i bakhuvudet där man saknar d längre (A)



kramar!

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-03-15 16:08:30

Haha vännen du ska se min utväxt! Inte okej

Postat av: Linda Mark

Publicerad 2011-03-15 17:30:37

Eftersom att du har personligheten och karaktären så skulle jag vilja se dig med;

* rakade sidor ( mohawk)

* sen typ håret som är kvar ska stå ut åt typ höger eller vänster

* skulle kunna se dig med någon cool kontrast färg typ blont o svart eller blont och brunt eller blont och vin rött/koppar/lila rött.



Du har ju varit långhårig så länge jag kan minnas, då är du typ "sockersöt". Men det känns som då och förr. Det här korta och mer edge:iga är mer dig NU! Ny start, nytt liv, förändring.



Sen slipper du extentions, håret torkar snabbare m.m.

Jag vill ha dig kort och cool!! För du står ut och är inte som alla andra, och det korta representerar det!

Go go gooo!!!!



Kraaaaam

//Linda

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-15 18:42:41

Jag röstar på kortvågig och blond, as snyggt!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-15 19:43:48

Hm, svårt då jag tycker du är superfin i både kort och långt hår. Men det är riktigt tufft med kort hår, och jag tycker det passar ditt ansikte väldigt bra :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-15 20:31:57

Jag tycker att du ska skaffa långt igen. Det va jätte fint.

Fast såklart e detta också coolt!! Men långt! :)

Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Publicerad 2011-03-15 21:54:49

Tycker du ska ha kort :D du är grymt fin i de! :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-15 22:35:00

Jag vill bara tacka för en underbar och inspirerande blogg som jag totalt fastnat för! Du verkar vara en grymt bra och härlig tjej! Man blir så glad av att gå in här och läsa!



Bamsekramar till er alla! :)

Postat av: nina

Publicerad 2011-03-15 22:50:42

Postat av: nina - mamma till Ludwig <3

Publicerad 2011-03-15 22:52:05

Kan du ens se FÖR JÄVLIG ut!? Don`t think so :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela