Publicerad 2011-03-17 21:35:15 i Livet i Gnesta,

Hektisk dag minst sagt! ÄNTLIGEN hemma säg...


Hektisk dag minst sagt! ÄNTLIGEN hemma säger jag bara..... Haft ett sånt sjukt oflyt hela dagen idag! Inget har gått som jag velat. Från Bålsta-Gnesta! Missar tåget på centralen och får vänta på nästa tåg mot Gnesta. Väl framme upp i gamla lägenheten och beskådade nått jag inte ville se. Ush så arg jag blir! :/ letade lite sladdar och så. Upp till mamma, hämtade hårfönen etc. Sen vidare mot pappa! Hämtade papper, och sen ner till Madde och hälsade på. Klockan börja bli mkt så blev inte långvarig! :/ trött som helsike var jag också! Sen till tåget mot stan. Av i Älvsjö! Missar bussen med TRE minuter...... Får vänta 35! Snark:P wilja har iallafall varit exemplarisk och super duktig hela dagen! Berest liten madam :) men tåg gillar hon att åka, dock avskyr hon bil mer än någonsin. Så någon bilsemester blir det inte av ännu på ett tag iallafall. Imorgon är det fredag! Och inte vilken fredag som helst.. Utan TVÄTTFREDAG! Yeeeeey.... ;) nä jag checkar ut, hur trött som helst. Haft depp hela dagen, och jag saknar min Linus så galet! <3

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-21 11:16:48

Vad var det du beskådade??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela