Publicerad 2011-03-30 08:43:53 i Livet i Gnesta,

GRATTIS älskade lilla Wilja på din stora E...


GRATTIS älskade lilla Wilja på din stora Ettårsdag!<3 förstår ni mina trogna läsare, de e ETT år sedan nu! Som vi väntade.. Som NI längtade? Det är ett år sedan våran solstråle slog upp sina stora ögon är oss.. Det är ett år sedan mitt liv äntligen fick mening! Det är fan ett ÅR sedan jag låg där på förlossningen och jag kommer ihåg precis allt. Klockan 11.45 gick vattnet av sig själv utan igångsättning, och 20.14 va min fina lilla tjej på 47 cm och 3220 gram ute! <3 våran stolthet! Nu är hon en tjej på 10 kg och 73 cm lång.. Hon säger: Mamma, titta & där! Härmar katten o säger: tss... Hon går runt alldeles själv och är världens sötaste lilla SKALLEPÄR! <3 mamma älskar dig trollet, så så så så så oändligt otroligt mycket.

Postat av: Cattis

Publicerad 2011-03-30 09:09:43

Grattis Wilja!

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-03-30 09:55:15

Grattis Wilja på 1-årsdagen!! Hoppas ni får en fantastisk dag!

Postat av: tittie

Publicerad 2011-03-30 10:10:06

Grattis fina wilja! ett helt år har gått, och om du bara visste hur många vi är som följt det! från att lilla du låg där på din mammas bröst till dina första steg! det har varit grymt roligt att följa, även om vi bara fått vara med om en liten del av allt du gjort och upplevt detta första år...du har ett helt liv framför dig och jag vet att du kommer ta det med stora kliv! du har världens bästa mamma bakom dig som kommer vägleda dig när du behöver, som kommer finnas där och stötta dig när saker och ting går fel. du är lyckligt lottad som har en sån fin mamma, jag vet att hon skulle gå genom eld för dig! och wilja, glöm inte bort att ingeting är omöjligt! gör som du vill, hur du vill...livet finns där ute och väntar på dig! kram från tittie och levi

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-03-30 10:49:08

gud så fort tiden går.. stort grattis till wilja :D

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-03-30 11:35:50

Åhh grattis Wilja på 1 årsdagen :) <3

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-30 12:15:09

GRATTIS till stora tjejen! :)

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-03-30 14:04:49

Grattis älskade Wilja på din stora dag :) Hoppas du får massa fint :)

Postat av: Sofie, mamma till Felicia

Publicerad 2011-03-30 19:00:36

Alltså har jag läst din blogg i över ett år nu, varje dag! Grattis Wilja! :) Massa kramar Sofie & Felicia

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-03-31 10:33:55

Grattis :-)

Då betyder det att jag har läst din blogg i ETT år för jag ramlade in här precis när du fått lilla Wilja :) hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela