Publicerad 2011-06-16 13:31:07 i En annan del av Stockholm!,

Nya läsare??


Kan någon berätta för mig va de som har hänt me min blogg????
Vart kom denna SJUKA explosion ifrån? :O
Har inte varit så noga med att kolla min statistik! Men den är ett streck RÄTT upp och jag har över 600 unika läsare varje dag och sidvisningarna är över 1700?? :O

Hallå!
När hände detta?
Har inte haft så många läsare sedan Wilja föddes och då va de lixom nått SPÄNNANDE som va på G?

VILKA ÄR NI ALLA! :D
Vilka nya läsare har jag fått?
Vart kommer ni ifrån?
Hur hittade ni min blogg?
Är ni själva föräldrar?

Va roligt de blev! Men om det är så många som läser, varför är alla så sämst på att kommentera och fråga saker?
De gillas ICKE! :D

Puss på er!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-06-16 13:48:05

Hej!



Är själv mamma till en dotter på 2 år :)

Har följt din blogg ett tag och tycker den är väldigt kul att läsa :)



Är själv 25 År.



Kram

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-06-16 14:01:26

Du vet ju att jag kikar in här ;)

och vem jag är!

Postat av: jessica

Publicerad 2011-06-16 15:15:50

Eslöv mitt i skåne!

Har följt din blogg länge :) Sen när du började :)

Mamma till Melwin 060228 och Oliwer 090802

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-06-16 16:58:16

Jag läser och har gjort sedan någon månad tillbaka :) Hittade din blogg av en slump då jag läser flera mamma-bloggar. Är dock inte mamma själv. Tycker om det du skriver helt enkelt och din dotter är alldeles underbar!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-06-16 17:41:08

Jag har läst din blogg sen typ dag 1. Ingen aning om hur jag hittade den, tror jag bara klicka runt och har fastnat sen dess :) Du är grym fortsätt som du gör!!!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-06-16 18:59:11

Jag är en tjej på 20 och och mamma till en tjej på två år. och jag älskar din blogg. Ser verkligen upp till dig och tycker du är en klok tjej. Jag är ensamstående och har det ganska jobbigt med barnets pappa. Och du får mig att inte ge upp hoppet att det fins nån där ute för mig och min dotter också. Du har sån tur som hitta en sån fin kille. Hoppas jag en dag hittar en lika fin. All lycka till er!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-16 20:08:01

Jag är väl en av de ganska så nya läsarna. Jag kom in här via en annan blogg & på den vägen är det. Läste din blogg mkt när Wilja var ganska så nyfödd men sen så tappade jag bort dig. efter många om & men hittade jag tillbaka :D



Göteborg bor jag i, 27, snart 28, gift tvåbarns mamma :D En pojke på 4,5 år & en flicka på 1,5 år.

Gillar att läsa din blogg då jag tycker du verkar vara en sådan sprudlande glad tjej & du är ju fruktansvärt vacker tjejen!!!



Så, då vart jag presenterad oxå :D



Kramar

Postat av: Malou

Publicerad 2011-06-17 00:52:00

Jag är ny :) Kikat in lite då och då men blev inte aktiv varje dag läsare förrän nu nyligen! Tycker din blogg är väldigt bra!

Postat av: Helena

Publicerad 2011-06-17 08:25:51

jag är från Luleå.kommer inte ihåg hur jag hitta din blogg, tror det genom blogg.se, jag är mamma till en kille född maj 2008. och en tjej född april 2011.

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-17 21:05:36

ja hittade din blogg av en slump när ja va inne på en annan mammablogg, men fastnade direkt för din blogg. va något i ditt sätt o skriva som gjorde att ja fastnade.

kommer från södertälje från början men bor nu ca 2 ½ timmes bilfärd därifrån. i tjällmo.

har min morbror boende i gnesta så va lite roligt o se att du skrivit mycket om de.

25 år,gift 2barnsmamma till en dotter på snart 8 månader o en son på 2,4 månader.

försöker själv blogga mycket men just nu har de varit rätt lugnt me de då ja började jobba i tisdags o sen renoverar vi huset. sen med en vild blivande 8 månaders bebis så går dagarna rätt fort ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-20 19:01:19

Är också ny! Är 22 år o väntar barn, är inne i v 39 nu. Blev tipsad om din blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela