Publicerad 2011-06-21 23:50:49 i En annan del av Stockholm!,

Helvetes start på denna vecka.


¨
Åh, den här veckan började så jävla bra verkligen.. Redan igår så var vi helt utmärglade hela bunten här hemma! 
Gosia och jag har helt enkelt inge flyt. 
När hon va påväg hem ikväll så fick hon punka på bilen! Där stod hon, gråten i halsen, klackarna på. Och ville bara hem, nu till det roliga. Vi är helt jäkla strandade! Måste ta oss till en mack och köpa ett jävla hjul till bilen. 
Morr! 

Imorgon ska jag ner till Gnesta på möte! Sen får jag se om vi är kvar här en natt till, eller om vi åker hem till våran Linus. Saknar honom tonvis! Och känns jobbigt att ha varit ifrån så många nätter, samtidigt som jag inte vill lämna syster själv åt vargarna här på landet! Shit, de är inge kul att sitta här ensam. 

Midsommar! 
Vilken hysteri. 
Allting va planerat, men jag känner att jag inte har någon större lust! Eller jo, givetvist :) men vill inte åka iväg och va borta över hela helgen, vill lixom komma hem. Första helgen på ja, närmre en månad som jag får vara med Linus helt själv, och det vill jag ta vara på. Vi behöver det verkligen, mer än någonsin. 

Den här kvällen sög för mig! 
Ännu en gång så kom en kniv i hjärat och rörde runt, känner att bristen på tålamod alldeles snart tar slut. 
Snart kommer jag välja att sätta mig i en bunker med Wilja, och sen stanna kvar där tills alla idioter i världen har försvunnit ur sikte! 

Jag är tankspridd, miljoner tankar. Och jag tänker rätt, men ändå inte! 
Ska man följa hjärtat eller huvudet. 
Hur fan kan de va så SVÅRT!

Postat av: Ängla Norberg

Publicerad 2011-06-23 02:15:02

Jag brukar läsa din blogg och jag måste bara säga att jag tycker du är en fantastiskt underbar människa!

Du är så otroligt stark, helt otroligt fantastisk.

Du har haft många djupa dalar men du kämpar på! Du är min hjälte! En riktig supermamma!



Tack för att du är just du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela