Publicerad 2011-07-02 20:17:23 i De bästa av Bålsta! <3,

Vilken dag!


Har varit fullt upp med renoveringstankar så har knappt hunnit setat vid datan! :D
Men nu har vi bestämt oss, golv i hela lägenheten ska bytas! Mörkbrunt ska det bli, lantligt men NYTT :D Sen blir det tapetsering i v-rummet, ena väggen. Nytt bio-system ska inhandlas! Och sen sovrummet ska målas.
Fan nu vill vi bara ha tillgång till lägenheten NU NU NUU!
Men i mitten av Aug får ni nog se ett slut resultat! ;)

Idag har vi haft det super! :D
Åkte ut till fina svärföräldrarna imorse, bjöds på hemmagjord sockerkaka med glass och jordgubbar! Farmor va där också, blev en liten klippning på henne igen! 95 år nästa vecka blir hon, så då blir det ett STORT kalas! :D
Wilja sprang och busa på tomten, bada i poolen som hon fått av plast-farmor! Hon njöt i stora lass.

Satt på altanen och pratade med Gunilla <3 Och hela jag spricker av glädje av all fin respons!
Sen blev det grill på gång.
Såå vi har ätit super gott, och haft en SJUKT bra dag trots de varit så förbaskat kvavt!

Spådde även henne med vigselringen, och de stämde där med. Tre pojkar - tre vaggningar! ALLA jag testat på har stämt, mamma, syster! Sjukt läskigt :D
Enligt spådomen så ska jag få: Flicka, pojke, flicka! Alltså tre små knoddar. Och Linus: Pojke, flicka! Så vi får se vad framtiden visar sig! ;)

Wilja sover för kvällen, älskling är på vinden och rotar fram monopolet! Blir en solning och dusch för mig :)

Imorgon kommer svärmor och plockar upp mig och Willy för att åka på en lantlig antik handel :D
Jag kommer att DÖ, och komma hem med allt jag inte får!^^, aj aj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela