Publicerad 2011-07-10 20:15:44 i Svärmors smycken.,

- Svärmors smyckes-kollektion!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Här är ett litet smakprov av min svärmors fina smyckeskollektion! :D
Hon gör allting för hand, varenda liten pärla och alla idéer är hennes. Hon är så otroligt duktig och är alldeles imponerad.

Utan att sälja, eller utan att få UT att hon faktiskt KAN så sitter hon hemma och pysslar!
Men jag har fått nog, kan inte sitta o bara titta på att ingen vet OM henne :D

Är nått intressant, eller har ni några idéer på egna smycken så säg till :)
Maila mig på [email protected] eller lägg in en kommentar.

Om ni vill veta frakt, eller kostnad per armband/halsband etc!
TVEKA INTE ATT FRÅGA!

Postat av: Johanna- Max mamma

Publicerad 2011-07-10 20:43:26

Jag gillar armbandet i mitten på bild nr8

Kostar?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-11 17:17:02

Hej

Fundera på om det kanske finns någon möjlighet att göra ett par snigel öronhängen på något vis och vad det skulle kosta isf =) De du lagt upp nu är iaf väldigt fint

Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-07-15 14:27:53

Hej! Så fina smycken, vad duktig hon är!

Jag är intresserad av halsbandet på bild nr 10 uppifrån. Det med lila och vita stenar med den bronsfärgade (?) stenen.

Skulle jättegärna vilja veta längden på det och priset, ska även spana in smyckena i det andra inlägget!

Stor kram!

Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-07-15 15:27:11

Då skulle jag vilja beställa halsbandet, det fina armbandet i silver och nu såg jag även att två bilder över bilden med halsbandet, där det är 5 armband skulle jag vilja ha det längst upp i vänstra hörnet. Det med blomman på!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela