Publicerad 2011-07-03 23:22:24 i De bästa av Bålsta! <3,

Söndagsbus!


Imorse vaknade jag vid klockan 09.00, bestämde mig för att gå upp :D Duschade medans mina troll låg och sov, gjorde mig iordning en snabbis! Sen så vakna lillan, frukost i magen! Sen så va de dags för att träffa 'farmor' :D
Hon kom och plockade upp oss, sen åkte vi ut på laandet för antik-rundan! :D

Haha, Wilja va som besatt i allting! Men hon la tillbaka precis ALLTING hon tog på sin plats. Så jäkla rart!
Sen till det roliga.
Nånstans i allt detta så TAPPADE jag min iPhone! Så, jag har ett nytt nummer nu ni som vill ha de. Lämna gärna ert (om de e någon som vill) så sparar jag in de i telefonen :D
Fick låna Linus andra iPhone, så helt handikappad är jag inte nu.

Kom hem, älskling åkte och köpte Pizza! Sen slockande jag och Wilja på soffan, de här vädret har gjort en alldeles dåsig! sov i 45 minuter! VÄLBEHÖVLIGA^^ :D

Tog på oss kläder och gick till Kjelle & Carina! Va en jätte trevlig kväll med massa god mat, tåååårta! Ellan och Willy busade, ja o madde satt på altanen och snacka skit! Sen gick vi hem nu kring 21.00 :)
Lillan sover sedan länge.

Imorgon blir det räkkryssning om jag ordnar fram barnvakt! Fan alltså att de sket sig med mamma :(
Måste komma på en lösning :) <3
Kram på er!

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid BF 27/7

Publicerad 2011-07-04 08:57:46

Oh räkkryssning lät inte helt fel!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela