Publicerad 2011-07-14 21:55:16 i Svärmors smycken.,

- Svärmors egna lilla pärlgömma.


Bara jag ser dessa smycken så blir jag så stolt!
Min svärmor har gjort varenda armband/halsband för hand. Pärla efter pärla och sten efter sten.
Hon sitter och gör dessa smycken som hobby. Men jag tycker det är alldeles för synd att dom bara ska ligga hemma och samla damm.

Hon tog lite bilder, och vi testar att lägga upp dom! För inga stora summor inte, har alla priser hemma inkl fraktkostnad. Roligare att ha ett HELT eget armband, än att köpa nått som halva Sverige har.

Hör av er om detta är intressant! Och be om närmre bilder om ni vill.

Bild nummer: 7, 9 såld. + Halsband på andra sidan!

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-14 23:36:41

det näst längst ner, med nyckeln och ängeln och det, är det ett halsband? isåfall, hur mycket kostar det? skulle vara kul att se smyckena på så man ser längden och så. iallafall när det gäller halsband :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-07-15 08:15:09

Nr 13 uppifrån, ett hjärta med lite fint på. Vad vill hon ha för den? =) Kram!

Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Publicerad 2011-07-15 08:46:18

haha sorry:P trodde det va too much information liksom;)



Ja altså, det blev ju stort för att dom gjorde det stort, tillslut kunde jag ju inte låta bli att bli skitledsen, å då tyckte dom att jag överdrev.. Men som du säger, jag har aldrig mått bättre! Jag å jocke kom inte överens.. han har fått mig att må¨dåligt länge men ignorerade det för emmas skull! så JAG mår så jävla bra nu, när jag insåg hur mkt det här tröck ner mig liksom. sen är det synd att jag "blev av med emma" men jag tror på att saker händer av en anledning. Så jag tittar itne tillbaka utan koncentrerar mig på mina nadra vänner som älskar mig för den jag är och inte fuckar upp min bröllopsdag:P



Och snälla, det här kanske inte heller borde publiceras...

Postat av: Jenna - Ung blibande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-07-15 14:36:00

Så mycket fint :)

Armbanden på bild 22 & 23 (är det armbandet "elastiskt", ser inget spänne) uppifrån skulle jag vilja veta priserna på.

Armbandet på bild 33 uppifrån, är det svarta materialet gummi och vad är priset på det? Jättefint!

Massa kramar! jag skulle också behöva ge mig ut på en shoppingtur efter lite mer kläder nu när magen växer :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-07-15 15:02:08

Det är verkligen jätte fina armband. men jag har en liten nyfiken fråga. finns det inga halsband eller armband med döskallar på? Alltså lite mer rockigt?

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-15 23:59:31

Hej Patricia!



Gud vilka fina armband hon gör ! Vad duktig hon är!

Jag är väldigt intresserad av bild ca 20 + 23 :P Dom rosa armbandena! Ena med en liten rund berlock och guld/silver detaljer och även det andra med endast rosa pärlor!

Mvh Elin

Ps. Superbra blogg fortfarande! Och du verkar som världens härligaste person och mamma och har gett vad jag sett på bloggen ett riktigt bra liv! Och du tänker verkligen bara på hennes bästa! Och så är jag superglad för din och Linus skull! Så det ska bli riktigt spännande att följa graviditet nr 2 :)

Postat av: Em

Publicerad 2011-07-16 00:26:00

Armbandet på bild 11 är superfint och det på bild 2/5 vad är egentligen skillnaden mellan dem. Nyfiken på vad de skulle kosta för himla fina var dem!?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-16 00:28:24

Nr 35 om det finns kvar blev jag väldigt kär i!

Postat av: E

Publicerad 2011-07-16 12:15:52

Hej, skulle du inte kunna skriva lite om vad priserna ungefär ligger på och vad frakten går på osv? Inte för varje smycke, men på ett ungefär?

Blir lite rörigt med så många bilder på en och samma gång...!



Jättefina smycken!!!!



KRam/E

Postat av: Em

Publicerad 2011-07-17 13:34:56

jag skulle gärna vilja ha ett smycke... så skicka gärna länk eller info :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela