Publicerad 2011-07-12 23:08:56 i Frågor & Svar,

- Svar på idiotisk kommentar?


Anonym liten tjej:
orka spänna ut magen..!
sådär "stor" va du minsann inte på bilden igår...hmm..!

vi orkar inte läsa om ditt "smultron" hela tiden, inte änns säkert h*n överlever. det e ju så tidigt. så ta de lite lungt. kanske mer om nått annat än vilja, bebis o linus? för de e ju typ bara de du skriver om...:) du måste ju ha annat i ditt liv?:P
inge illa emnat ;)

Svar:
Haha, du är ju rolig du! :D Och nu börjar jag bli JÄVLIGT trött på dig, för de kommer kommentarer från samma pinsamma IP nummer varje gång.
Väntade bara på att nått liknande kom in! Men de här va bara löjligt.
Spänna UT magen är de sista jag gör, ätit middag.... och ätit hela dagen bidrar me rätt mycket, och ett foto taget väldigt nära. Och om
DU inte orkar lästa om mitt lilla smultron, så gå inte in här och läs! De e DÄRFÖR många andra läser, för dom VILL att jag skriver om detta. Jag SKRIVER om mitt liv, och mitt liv är min bebis! Och min Linus. PUNKT SLUT! Ska jag inte skriva om dom, så ska jag inte blogga ALLS.

Och om Bebis inte överlever, så är det så. Men då har jag fått dela med mig av min kärlek och glädje till detta barn iallafall. Det betyder nått för mig!

Inget illa menat, din jävla fjant.

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-07-12 23:20:48

Åh, orka sånna människor :) Jag tycker din blogg är kanon och har som du säkert vet följt den läänge! Hoppas det va Ok att jag la till dig på facebook, om inte annat får du ta bort mig igen :D Hoppas allt är bra med er alla FYRA! Ta hand om er! Kram!

Postat av: helena

Publicerad 2011-07-12 23:21:21

Palla kommentera sådär ! undrar om hon ens har något liv själv? när man inte för länge sen var gravid så får man lätt mage som visas tydligt och så är det bara ! sen är patricia rätt smal och har varigt det i många år, så inte underligt det syns på henne tydligt ! vadå avundsjuka !

Vi människor skriver blogg och vi får själv tycka och skriva vad vi vill ! ! ni kan tycka men håll det för er själva , trött man blir på människor ! ta inte åt dig ;) människor har inget liv idag verkar det som !

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-12 23:22:57

oj..vad du tog åt dig då..... som jag sa menade jag inget illa även om de lät så..de jag menar är att de kanske hade vart kul o läsa lite om annat OCKSÅ... typ recept o sånt, för du ser ut o laga god mat! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-07-12 23:36:06

något mer du kan lägga till på ditt svar till personen är att de syns mkt tidigare när man väntar barn nr 2. än vad de kanske gjorde med barn nr 1. Grattis till bebisen o hoppas att allt går bra för dig o din lilla familj. ;)

Postat av: Patricia & Wilja!

Publicerad 2011-07-12 23:39:04

Jag ska inte ens ta åt mig, vilket jag inte gör.



Tyckte mest kommentaren va alldeles korkad, för jag bloggar av anledningen att skriva om mitt BARN! och inte om mina andra äventyr utan barn.. herregud, få barn själv så märker du att barnen BLIR ditt liv, precis så som man vill ha det.

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-07-13 00:37:42

Jag vill läsa om ditt lilla smultron :) Och stora Wilja såklart :p Och hur lycklig du är med din kära :)

Skriv vad du vill, jag läser ändå :p



Puss & kram gumman <3

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-13 07:29:12

Usch e så trött på att komma in o se såna idiotiska kommentarer jämt från folk som läser blöoggar. Guh är det så svårt att glädjas med folk. För det första så patricia stort grattis och härligt att magen redan syns så njut massa både du & jag vet hur fort det går att vara gravid så härligt att magen redan syns då kan du njuta ordentligt :D... Sen älskar jag att komma in och läsa om dig & din familj precis en blogg som vi mammor älskar :D Och sen till du som slänger ur dig en sådan idiotisk kommentar så bör du kanske tänka på att när man säge nått sånt dumt så kan man uppfatta det oerhört elakt speciellt när du ska förklara att denna graviditet kanske inte ens går igenom hmmm ska man ta i från människor lycka bara för att det är tidigt... Njaaa tycker nog man ska njuta av varje sekund och om det itne går igenom så vet man i alla fall att det har geett en lycka under tiden. Så bara njut nu nr 2 ligger i magen o jäser nu :D... Så glad för er !

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-07-13 08:31:38

Det är detta vi VILL läsa om.. Ska bli så otrligt kul att få följa din resa en gång till! :)

Postat av: Fiddeli

Publicerad 2011-07-13 09:53:45

Håller fullständigt med dig Patricia!

Detta är ju DIN blogg som handlar om DIG, DITT/DINA barn och DIN kärlek dvs DITT liv! Det är ju just DÄRFÖR vi går in och läser, för att VI är intresserade av att läsa om just DETTA!!!!

Sedan kan det ju vara just så att man får magen mkt mkt snabbare och att den syns mer vid andra graviditeten.

Min mage blev väldigt stor snabbt andra gången, likaså kände jag barnet sparka ( som små fjärilsvingar) mkt tidigt:)))

Jag såg ut som om jag var gravid i 5 e månaden när jag var i vecka 14, vilket resulterade i flertalet ultraljud pga att de misstänkte att det var tvillingar.

Så Patricia, du ska fortsätta skriva precis så som DU vill och brukar, vilket för oss är alldeles fantastiskt att få vara med att dela, eftersom att du är så otroligt generös att du vill dela detta med oss/mig som en del är helt okända människor för dig.

Du verkar vara en fantastisk varm, glad spontan, vacker och härlig person och mamma som sätter ditt barn i främsta rummet. ( Jag skulle bara så gärna vilja ge dig ett eller två små "kloka" råd bara inför framtiden med din lilla familj ) men tror inte riktigt att du kanske vill ha "goda råd"....Så jag avstår nog från det denna gång:)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-07-13 09:55:50

allså jag förstår mig inte på hur folk orkar. Varför går dom in och läser ens blogg jämt om dom stör sig på den?! :O



Jag tycker det är roligt att läsa din blogg. flöjt den sen du var gravid med Wilja och jag med Vira..



Skulle vara jätte roligt om vi kunde träffas nån gång? :) Får åka ner till stockholm. hihi.kram

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-07-13 10:17:16

Fyfan va löjlig kommentar! Precis som du skrev behöver hon ju inte gå in och läsa här då... Fortsätt skriva precis vad du vill och jag fortsätter gå in här och läsa för att det är precis vad jag vill läsa :)



Kram

Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Publicerad 2011-07-13 11:26:22

Tack för din kommentar!!;);) det var en underbar dag:)



och ang. kommentaren här, va i helvete? vilken olycklig idiot.. usch vilken äcklig människa!

Postat av: annika

Publicerad 2011-07-13 13:49:42

Men alltså va fan! är du helt dum i huvudet människa! hur kan man skriva en sån där kommentar!!! för det första så är du bara grymt avundsjuk för att hon har två mirakel och ett på väg! för det andra så skriver man ALDRIG att barnet kanske inte överlever! det är ju helt sjukt! du ska nog ge fan i att läsa den här bloggen om du ska komma med sådana där sjuka kommentarer! tycker det är underbart att hon skriver om sin familj! för familjen är ju det viktigaste! det här är en blogg om Patricia, och vad är det absolut viktigaste för henne, jo hennes familj! hennes underbara familj, synd om dig eftersom du troligen inte har något så fantastiskt, inte så konstigt i och för sig eftersom du verkar vara en hemsk människa!! fortsätt Patricia, underbart att du får en extra liten pärla! grattis så sjukt mycket till lilla bebisen! kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela