Publicerad 2011-07-28 11:26:44 i Gravid med lillasyster<3,

- Skillanderna på Graviditets-magarna! <3


Här är skillnaderna på magen i samma vecka ni som har undrat! :D
Och haha , nä! Tror inte de är tvillingar i min mage :) som ni ser över med Wilja så syntes de mycket redan på mig då och syns på mig denna graviditet fort också! men om de är så som med Wilja så ska magen stanna av nu fram till vecka 17 ca, och sen blir den stor i iiiillfart :D

Vad tycker ni skillnaderna är på magen? :D

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-07-28 11:55:32

Ser ut som att magen sitter lite högre upp kanske? En liten pojke? Hehe, vet inte om jag tror på sånt där men du får i alla fall sjukt fina magar! Inte en enda bristning, det är du typ ensam om!? Hehe, och det blir jättefint med tatueringen också.

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-07-28 13:25:36

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls.

Men du är JÄTTEFIN med den där lilla maggen :)

Avis AB :p

KRam

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-07-28 13:27:47

Men du, hur ser din tatuering ut. har du blomman på båda sidorna? Märkte det nu, ena bilden är ju tagen på vänster sida o den andra på höger.

Kram

Postat av: Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

Publicerad 2011-08-04 21:42:33

himla söt mage! & du också & skitsnygg tatuering! Haha, nu blev det mycket komplimanger här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela