Publicerad 2011-07-29 17:57:58 i De bästa av Bålsta! <3,

- Depp.


Mammas vackra söta, tokiga men URGULLIGA lilla tjej! :)
Just nu står skrållan och matar sin kisse med Oliwer.. Dom står fint och delar på dom, försöker mata en sovande Linus också utan resultat. Han är deckad! Sötan försöker förgäves.. Passar på att skriva ner lite rader medans hon leker så snällt! hon somnade i 15 min, och såfort hon vakna sprang hon ner till vagnen och kissen! La kissen där i, och kör nu runt på den mellan matningarna!

Får -MÅSTE GÖRA NÅTT ABSTINENS!- så tänkte åka till syster för att hålla oss sysselsatta, och vara sålångt bort från vad gräs heter! inga mera fästingar. Men jag blir tokig och får panik över att jag inte gör nått! MEN... Tågen mot södertälje är INSTÄLLDA! och jag vägrar sitta o åka till farstastrand, sen ta pendeln till älvsjö, sen buss till östertälje. Buss till Södertälje, och sen buss FRÅN södertälje till tveta... Inte med Willy! :/

Är ni sånna som måste aktivera er, annars börjar de snurra i skallen?
Jag tänker mest på Wilja! att vara ute i kanske 3-4 timmar per dag och sen sitta inne...... FY! nej nej nej nej.
Måste aktivera henne! Vet själv hur rastlös och deppig jag är av att sitta hemma.
Passa på att vara ute hela dagarna och GÖRA saker när de är så fint väder! Ligga inne och sova kan man göra när man dör, men varken semester eller sommar har man fan inte så ofta.

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-07-29 18:14:28

Jag har läst om ett plåster som ska skydda mot fästingar, om man kan använda de på barn vet jag faktiskt inte, men det kanske är värt att kolla upp? Så slipper du oroa dig?:) tänkte bara säga det! Och grattis till plutten i magen:) mysigt!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-29 18:33:01

Är PRECIS som dig! Blir så sjukt uttråkad och rastlös så fort jag inte har någon plan för dagen. Blir helt galen och nästan deprimerad :P Iaf såhär på sommaren när man är ledig. Ha en bra kväll :)

Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

Publicerad 2011-07-29 21:20:10

Jotack, jag vet hur det är kan bli så jäkla deppig när jag inte hittar på något och bara sitter inne för att jag inte orkar eller har lust att hitta på något för att jag redan blivit nere.... hahha om du hajar ;P



Tips eftersom ni bor i bålsta nu, åk till lekpalatset järfälla! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela