Publicerad 2011-07-13 17:28:25 i Bloppis,

- Blogg Bloppis!


En underbart SÖT sommarklänning från Nellys som jag köpte förra sommaren till Wiljas dop! Men blev att jag använde den till Elliots istället <3 Älskar den som bara DEN! Men tyvärr hänger den bara och skräpar i garderoben, så den kanske kommer till bättre användning av någon annan. Storlek: S/M klänningen är i stretch, och kan därför användas av smala som större! :) Man kan spänna klänningen i ett band bakom, så den sitter så som man vill. Nypris: 379:- Mitt pris: 150:-
Och den har användts en gång som sagt.

Likaså här! en jätte söt tubklänning som har användts ute en gång av mig, och en fotosession på min syster! Den hänger här också och samlar damm. Och den är HUR fin som helst, som bör användas oftare! :D
Strl: 34, pris: 60:-


ÄLSKVÄRD klänning från Nellys som köptes nu till Midsommarafton! Känner att jag inte kommer använda den på ett tag, och eftersom vi flyttar nu så håller jag på att rensar ut allt jag inte ska ha kvar.
Strl: 8 alltså, S/M. Nypris: 379:- Pris: 160:-

Klänning ett från H&M i strl: 36, aldrig använt! jätte söt den också i lite spets, jätte fina detaljer. Men aldrig fått tid att använda den? Pris: 70:-

Klänning TVÅ kommer från Veromoda
i strl: XS använd ett fåtal gånger, säljes för: 60:-

Svart volangklänning/tunika från H&M i strl: XS aldrig använd. Pris: 70:-
Lång-kjol med fint mönster aldrig använd heller i strl:
34, säljes för: 50:-

Färg-glad tunika från GinaTricot i strl: XS, använd ett par gånger. Pris: 40:-

Tunika från Gina Tricot i fint mönster med volang på armarna, aldrig använd. Strl: 36,
Pris: 70:-

Svart OTROLIGT fin glanskjol från Gina Tricot i strl: 36, använd på Wiljas dop!
Pris:
80:-


 

Två kjolar från Vero Moda i strl: 34 säljes, den bruna använd en gång, och den svarta har jag aldrig haft på mig. Jätte fina med två fickor på vardera sida! Säljes för: 60:- st.

Håller på och rensar! är absolut inte färdig :D
Tänkte bara om ni tyckte de va kul, isåfall lägger jag ut med.


Är ni intresserade av finare Barnkläder till flicka i strl: 50-74 så säg till, så lägger jag in lite bilder på de som är speciellt :) har fasiken FLERA ikea-kassar! en unge bör inte ha så mkt kläder.

Postat av: nathalie andersson

Publicerad 2011-07-13 20:25:52

Det tyckte jag var kul att du la ut kläder som du säljer :D och jag läste om den dumma kommentaren du hade fått i ett tidigare inlägg om att det ända du skriver om är ditt smultron.. Den kommentaren var rent av förjävlig. jag älskar att läsa om din graviditet och om Wilja och Linus så det får du absolut inte sluta skriva om!! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-13 23:51:28

Första

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-14 11:25:27

Jag är väldigt intresserad av barnkläder till en tjej i storlek 74 :) så lägg gärna ut! Grattis till dig, Linus och Wilja till magen! :D

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-07-14 12:55:11

Fan att man inte är snabbare, haha..

Men den sista svarta kjolen är jag intresserad av om den finns kvar?

Annars är jag nog intresserad av kläder till en liten flicka också :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-07-16 19:14:12

Spetsklänningen från H&M för 70kr. Är intresserad av den, kanske du kan skicka ett mail till mig så gör vi upp om saken? :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-07-18 21:14:56

Vill du fortfarande sälja spetsklänningen från H&M? Har inte hört något av dig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela