Publicerad 2011-01-11 11:25:30 i Frågor & Svar,

Frågor & svar


E :
Vilken fin mage du hade, men inte var den väl speciellt stor? :) Var tvungen att titta tillbaka lite i din blogg och enligt dina SF-mått så tror jag snarare att din mage var lite åt det mindre hållet. Men den kändes säkert väldigt stor med tanke på att du är rätt liten (ser ut att vara i alla fall :) ) och att du gick ver tiden så pass länge. Men som sagt, fin mage hade du i alla fall!

Svar:
Åh, haha! som du säger. På mig va den nog jäkligt stor & tung eftersom jag är så himla liten!
SF-måttet togs på BF då hade jag 35 (?!) tydligen. Fått för mig att jag haft 33? Men icke!
Så ja, jag va ju kolosal. På 156 är de jäkligt stort!

Anonym:
såklart det e hans val. och jag menade inget illa i det jag skrev..men det var ju faktiskt han som lämnade dig så då brukar det ju oftast vara nått motpartnern har gjort för den som lämnar e den som oftast e utsatt. oftast! säger inte att det e så för er men... och om nu allt e så hemligt vad han har gjort som du inte vill berätta säger man A kan man säga B......

Svar:
Jag berättar ingenting om honom eller vad han har gjort med tanke på att hans familj och nära vänner läser denna blogg. Så jag vill inte smutskasta honom! och han är Wiljas Pappa, även vad han en har gjort så är det mellan honom och mig.
Så, jag tänker inte säga nånting.

ANONYM
verkar konstigt. Men du har ju sagt att han har antytt att han inte vill träffa wilja?

Svar:
Om du själv skulle få höra kommentaren:
En familj kanske inte va nått jag ville ha?
Hur hade du själv reagerat? De är nått man ALDRIG säger oavsett hur arg & förbannad man är. Så ja, de va en antydan.

Cissi - Mamma till Cornelis:
Hur ser din drömtillvaro ut? Jobb? Utbildning? Boende osv?
Kan du tänka dig att skaffa mer barn sen?

Svar:
Min drömtillvaro.. Oj, vilka svåra frågor du har ställt! :)
Det är väl att kunna ge Wilja de jag önskar. En ekonomisk trygghet, ha ett hus! va en familj. Även om de ligger långt fram i tiden! - så ska ja försöka ge henne allt som jag kan! Jag vill fortsätta min utbildning på Björn Axén och de är frisör jag VILL bli. När, hur eller så är en annan sak. Men jag är bara 20 och har som sagt hela livet framför mig! mycket kan hända. Boende, jag vill antingen bo närmre stan och inte här. Eller ut mot landet! ELLER flytta, jag har ju ett hemligt projekt igång!^^, som jag inte avslöjar på bloggen ännu. Så tiden lär visa sig! och då kommer livet se HELT annorlunda ut för mig & wilja! Jag vill hemskt gärna ha mer barn!<3 Kanske 2-3 till. Känns dock som att de e ett dött lopp ;)

Millie:
Jag har läst din blogg ett tag, och jag kan inte sluta! Du verkar vara en underbar tjej. Och jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig. Nu till min fråga: Hur var det att växa upp i Gnesta? :)

Svar:
Vilken fin kommentar! och va glad jag blir :) Jo, de kommer att lösa sig! - De gör de alltid. Med jäkla anamma och enorm vilja! Och de är nått jag har.
Att växa upp i Gnesta.. Oj! Alltså.
När jag va liten från 6-12 va de verkligen de bästa! bodde ju på Hållsta, hade mina hästar och Pappa hade ju oxå de på den tiden. Red & tränade varje dag! lärde sig ansvar på ett helt annat sätt. Fan, kom igen! släppte in och ut hästar själv på kvällarna när ja va 8:a. Och sen skolan här va hur bra som helst.
MEN... i tonåren upptäckte man massa annat! och då va de skit. Alla känner alla, gör man ETT misstag så följer de en fortfarande idag. Jag skrev ett tidigare inlägg om de. Att folk som ja träffar NU blir chockade över vem jag faktiskt ÄR för dom har en helt annan bild. Från att ja va 14, de känns inte okej. Men Gnesta i ett nötskal :)

Så för BARN är de underbart, men för äldre är de ett helvete :) finns lixom inget o göra!
Men som nu.... då är de skönt :) så de är en hatkärlek för detta lilla ställe!


Anonym:
hur ska vi kunna fråga honom då? har han blogg? vi vill gärna veta... du är såpass öppen med ditt liv att man liksom blir insatt. vill så gärna veta. vad skadar det egentligen? vi kan knappast göra nåt åt det..

du är stark <3

Svar:
Tack så mycket för kommentaren om att jag är stark.
Men de handlar inte om att ja inte vill berätta för er! Utan de handlar om att visa honom RESPEKT. Och vad han har gjort eller inte, får han tala om själv. :) Hoppas NI kan respektera det.

E:
Hej! Är kanske en konstig fråga, men jag undrar hur det funkar att vara piercad i bröstet samtidigt som du ammar?
Du har en sån himla fin blogg, du verkar vara en väldigt fin mamma!! Är inne och läser flera gånger per dag!
Ha det jättebra! /E

Svar:
Jag har inte piercingen i när jag ammar :) men den har inte växt igen, så såfort hon släpper tutten helt så ska den in igen! ÄLSKAR de.
TUSEN TACK! <3

Helena:
hej undrar hur det går att amma med bröst piercing har själv två och funderar på hur det blir när man ammar :)

Svar:
Se ovan! Fick två likadana frågor :D Jag har inte den i, men ja testar o ta in den då & då, rengör väldigt noga innan såklart.

E:
Har inte Liam någon egen pappa?

Svar:
Jo, de är klart Liam har en Pappa?, man är väl två som gör ett barn? :)


Hoppas ni är nöjda med svaren som jag har gett :)
Och är de nått mer, så tveka inte på att fråga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela