Postat av: E

Publicerad 2011-01-10 20:10:32

Hej! Är kanske en konstig fråga, men jag undrar hur det funkar att vara piercad i bröstet samtidigt som du ammar?

Du har en sån himla fin blogg, du verkar vara en väldigt fin mamma!! Är inne och läser flera gånger per dag!

Ha det jättebra! /E

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 21:15:47

varför tog de slut mellan dig och simon EGENTLIGEN???? kom inte med att ni bara småtjaffsat o så..som du sa man kan ju inte prata om syskon enda dagen o sen göra slut nästa? du måste ju ha gjort något riktigt ordentligt eftersom han bara fick för sig från en dag till en annan o dra o lämna dig o wilja???????

Postat av: Millie

Publicerad 2011-01-10 21:55:17

Jag har läst din blogg ett tag, och jag kan inte sluta! Du verkar vara en underbar tjej. Och jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig. Nu till min fråga: Hur var det att växa upp i Gnesta? :)

Postat av: joi

Publicerad 2011-01-10 22:38:15

Hej! Jag undrar hur du vill och tror att du liv ser ut om ett år, med boende kärlek jobb osv..:) kram !

Postat av: joi

Publicerad 2011-01-10 22:38:53

Hej! Jag undrar hur du vill och tror att du liv ser ut om ett år, med boende kärlek jobb osv..:) kram !

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-01-10 22:56:30

Hur ser din drömtillvaro ut? Jobb? Utbildning? Boende osv?

Kan du tänka dig att skaffa mer barn sen?



Fan jag hade hur många frågor som helst förut som jag kom på men nu kommer jag inte ihåg en enda nästan, haha :)

Kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-10 23:06:30

Jag kommer faktiskt inte på någon fråga, men vill bara säga att du är GRYM, riktigt snygg i ditt korta hår och har en underbart söt dotter :)



Älskar din blogg och har läst dagligen sen långt innan Wilja föddes :) Tack för all glädje och alla kloka ord du sprider genom bloggen! ♥

Tusen kramar till er båda

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-01-11 16:59:43

Jag har några frågor:

* När mådde du som bäst i graviditeten (minst krämpor...)?

* Vad har du för vagn till Wilja? Är det en vagn du rekommenderar?

* Vilka är dina 5 bästa babyprylar som du köpt som du inte har klarat dig utan (förutom vagn, säng, blöjor och sådana självklarheter)? Gärna exempel på någon uppskattad leksak som sysselsatt Wilja länge, eller liknande.

* Vad var det som gjorde ondast under din förlossning och kan du beskriva vad det var för en typ av smärta (hur den gjorde ont, var det kändes)?

* Glömmer man verkligen smärtan efter en förlossning?



Jag har följt din blogg sedan början av din graviditet. Jag är själv i vecka 9 nu och är väldigt rädd inför förlossningen. Jag gillar din blogg för att du hela tiden har en så positiv inställning av din roll som MAMMA, vilket jag tycker är fantastiskt. Jag önskar er lycka till med ert Nya Liv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela