Publicerad 2011-01-24 12:47:19 i Livet i Gnesta,

3 mån efter förlossningen!




Såhär såg jag ut i kroppen tre månader efter Wilja! Och ja, jag blev jävligt glad att ja hittade mig själv igen så snabbt efter. MEN till de jobbiga.. Jag har ju förlorat så mkt mer i vikt än vad jag har velat! så jag vill öka med ca 7 kg för o ligga på 55 kg men då i muskler.

( och TRO mig, de är lika jobbigt att höra kommentarer som: Men Patricia, du som är så SMAL ska väl inte träna?!. Jo - De är PRECIS de jag vill göra, för jag VILL inte se ut som en pojke! VILL ha former. Och ja tror FAN de är SVÅRARE att ÖKA i vikt än att gå ner i vikt. Äta fast man inte vill... Så vill inte höra mer: DU ÄR JU SÅ SMAAAAAL..... )

SÅ! På torsdag börjar mitt nya liv. Ska då på babyträning på SYDPOLEN med barnpassning :)
Sen blir de simning 3-5 dagar i veckan.
Ni som läste i början på min graviditet, så simmade jag 5 dar i veckan fram till vecka 27 tror jag? så ja va riktigt duktig! Och nu blir de nya tag.

Äta BRA mat, skippa semlor och tårtor, för ingenting biter på min viktuppgång! mofflar pizza alldeles för mkt. Så hälsosam mat, mer träning så ska nog vikten öka så småningom! då i MUSKLER.
Och ja kommer bli den hetaste Mamman ever till sommarn ;)

Nu jävlar, PEPPAPEPPAPEEEPPPPPA!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-01-24 15:21:39

för det första så har du en kanon fin kropp. men ja kan förstå att du vill gå upp. jag rasade oxå i vikt efter min första. men jag kan inte påstå att de gör de efter andra trots att ja gått ner.. men vissa rasar inte lika fort. lycka till med vikten o du har en bra blogg. brukar titta in då o då..

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-24 17:36:22

Vill du öka i vikt så måste du först ligga på PLUS kalorimässigt, alltså måste du äta mer kalorier då hjälper det inte att du ska äta nyttigare, även om du vill bygga och få upp muskler måste du ligga på plus kalorimässigt!

Dessutom enklaste sättet att få mer och större -lagom större, muskler på är genom styrketräning! Och kom ihåg, ÄTA! Nog för att du kan äta "nyttigt" men se till att få i dig kalorier så du ligger på plus sidan! Det gäller att äta mycket! Inte bara tre små fjuttiga mål om dagen..

Postat av: Sofie, mamma till Felicia

Publicerad 2011-01-24 18:03:19

Var så lite så! Jodå allt är helt okej här hemma, Felicia börjar bli bättre nu efter sin förskylning. Hur mår ni? :) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-24 19:34:07

trode du o simon gjorte slut me varran för WILJAS skull??? det skrev du iaf i ett blogginlägg precis när nig jort slut. Jävligt konstigt, skiter ni i wilja nu då? eftersom nu e ni tillsammans igen o det är ju INTE för hennes bästa! så lite självisk kankse? inge illa menat men de va så du skrev, fakltiskt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-24 20:04:48

du skrev att folk tjatar på din vikt. att du är för smal. och ja, det ÄR svårare att gå upp i vikt. har själv haft ätstörningar, och folk sa: men det är väl bara att äta lite till. Hur svårt är det inte när maten växer i munnen och slutar med att man spyr upp den? Tror inte att du har kommit så långt. men kämpa vidare! känner precis igen mig i vad du skrev om din vikt. keep up the good work!

Postat av: Linda Mark

Publicerad 2011-01-24 22:37:52

Vad kul att läsa! du kommer att klar det galant! Du klarar allt! ;D

jag hejjar på dig! Där är i och för sig skönt att vara smal från början och sen bygga muskler. Då syns de snabbare och det kommer att trigga dig ännu mer! if you know what i mean...

Goo goo goo!

kram //Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela