Publicerad 2011-02-06 00:55:30 i Bara Patricia,

Vad är de för fel på mig?





Hur kan nått så lätt plötsligt bli så svårt?
Jag har inre demoner! ena dagen så vill ja nått, andra dagen nått annat. Jag gnäller & jag blir knäpp på att bo i denna lilla håla. Jag trivs, men jag trivs verkligen inte ändå! Jag flyttade härifrån för en anledning, och den anledningen finns kvar. Jag är livrädd att fastna här! Känns tragiskt... Samma klasskompisar, träffar aldrig nya människor, hänger på samma ställen dag in och ut, och noll möjligheter. Vill ge Wilja mer än så!

Senaste dagarna har det hänt nått med mig.
Jag har börjat se klart!
Jag har blivit glad.
Jag har blivit sur och ledsen.
Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för nått. Hur kan de va så svårt fast jag vet att de är rätt?
Gad dämit! skjut mig.

Jag har fått peptalk... och jag har fått höra för och nackdelar, men inget kan rubba mig. Jag vet! Vet som vad ska göras, och vad som måste göras. Men varför GÖR ja inte de bara då?
Jag kommer aldrig kunna släppa och glömma, och inte bara blunda heller för allt.
Jag funkar inte så!
En gång trampad, alltid trampad.

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2011-02-06 09:27:22

Du kommer alltid göra rätt ! Så är det bara. Bollhavet är från toys'r'us. :)). puss sen snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela