Publicerad 2011-02-26 16:02:57 i Livet i Gnesta,

Till Bålsta! <3


 

Nu åker jag och Wilja till Bålsta! lämnar den här lilla hålan.. Fy så skönt! Och SOM jag har längtat! <3
Har haft fullt upp hela dagen. Började med hemma hos min andra famulj! Åt lite frukost, sen iväg till lägenheten hos Simon! Fixade sofforna, sålde iväg dom! fikade med Steffi. Hem, och sen kom Systeryster med barnen! beslöt mig för att åka idag ist för imorgon, kunde inte vänta! :) Så ska strax ta tåget mot Bålsta!
Imorgon så kommer Madde & Magnus dit också! dubbelmys! Ska passa på att försöka träffa bror i Barkarby imorgon också! Skönt att de inte är så långt ifrån.

Sen får vi se när vi åker hem igen! Inte bestämt något. Skönt det med!
Ikväll blir det massa mys, och middag hos Millan som har fyllt år! :) HUR mysigt som helst ska det bli.

Kommer sno Linus data o blogga lite lovar jag er! ;)

PUSS!

 

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

Publicerad 2011-02-26 18:01:16

hon har blivit så stor din lilla flicka =)

hur gammal är hon nu?

Postat av: Moa

Publicerad 2011-02-26 21:24:54

Älskade moster läser din blogg ungefär varje kväll. Men jag blir så varm när jag ser min lilla älskade kusin Wilja. Jag älskar er så HIMMLA mycket så det inte går att beskriva <3 Hoppas att ni har det bra i Bålsta! 100 pussar och kramar till underbara dig och Wilja<3 JAG ÄLSKAR ER OERHÖRT MYCKET!<3 God natt hälsa Wilja!<333

Postat av: Moa

Publicerad 2011-02-26 21:25:14

Älskade moster läser din blogg ungefär varje kväll. Men jag blir så varm när jag ser min lilla älskade kusin Wilja. Jag älskar er så HIMMLA mycket så det inte går att beskriva <3 Hoppas att ni har det bra i Bålsta! 100 pussar och kramar till underbara dig och Wilja<3 JAG ÄLSKAR ER OERHÖRT MYCKET!<3 God natt hälsa Wilja!<333

Postat av: Moa

Publicerad 2011-02-26 21:25:40

Älskade moster läser din blogg ungefär varje kväll. Men jag blir så varm när jag ser min lilla älskade kusin Wilja. Jag älskar er så HIMMLA mycket så det inte går att beskriva <3 Hoppas att ni har det bra i Bålsta! 100 pussar och kramar till underbara dig och Wilja<3 JAG ÄLSKAR ER OERHÖRT MYCKET!<3 God natt hälsa Wilja!<333

Postat av: Moa Blom

Publicerad 2011-02-27 09:47:36

Heej!<33

Har försökt att skriva komentarer till dig men du vet '' oteckniska Moa Blom''

Men jag vill att du ska veta att när jag läser din blogg så blir jag ALLTID såå himmla glad av att se dig och Wilja<3 Alla Wiljas miner är så sööta! Ja ni två är helt UNDERBARA att ha i vår släckt!<33 Jag är så glad att du är min moster och att Wilja är min lilla sööta kusin!<33

Hoppas att ni har det bra i Bålsta<3 100000 pussar och kramar till dig och Wilja!<3333 Kramisar!<33

Postat av: Moa Blom

Publicerad 2011-02-27 09:48:02

Heej!<33

Har försökt att skriva komentarer till dig men du vet '' oteckniska Moa Blom''

Men jag vill att du ska veta att när jag läser din blogg så blir jag ALLTID såå himmla glad av att se dig och Wilja<3 Alla Wiljas miner är så sööta! Ja ni två är helt UNDERBARA att ha i vår släckt!<33 Jag är så glad att du är min moster och att Wilja är min lilla sööta kusin!<33

Hoppas att ni har det bra i Bålsta<3 100000 pussar och kramar till dig och Wilja!<3333 Kramisar!<33

Postat av: Moa Blom

Publicerad 2011-02-27 12:58:12

Dom kom in i alla fall sry att jag gjorde så många!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela