Publicerad 2011-02-11 22:34:18 i Livet i Gnesta,

Om att mina tuttar är fula - må ha hänt! :D


Svar:
Ja, de är en tatuering som du ser på bilderna! Nej, mina tuttar är inte fyllda med silikon, dom är uttömda efter 10 månaders amning! :) nått som jag är stolt över, så om dom inte är så 'fasta' som dom va innan skulle vara helt onaturligt :) skulle vilja se dina efter en unge ;) . Så ja! Jag är fan stolt över dom, för dom har klarat mkt.

Postat av: E

Publicerad 2011-02-11 23:03:47

Usch, svara inte ens på såna kommentarer, radera dom direkt och strunta bara i det. Idioterna som skriver såna saker är ju bara ute efter en reaktion, hur den än blir. Det som nog skulle störa dom mest är om deras kommentar aldrig ens kom upp och att du bara låtsades som ingenting. Uppenbarligen avundsjuka tjejer!

Postat av: carro

Publicerad 2011-02-11 23:59:37

Det var inte jag som skrev kommentaren men jag tror inte att personen menade något illa. Tror nog att hon/han uppmärksammade sig på en bit av din tatuering som just syns nedanför din bh på bilden. Och det ser faktiskt ut som att det är något som sticker upp för någon som inte vet hur resten ser ut :)

Postat av: carro

Publicerad 2011-02-12 00:03:16

Oj sorry haha tog fel på inläggen :) my bad! Mina är inte heller speciellt hängiga som vissa andra verkar ha fått.. Nja kanske efter andra ungen visar det sig nog ;) men det är ju ett tag kvar ändå..

Du borde inte godkänna såna kommentarer, skit i dom som bara verkar vara avundsjuka!!!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2011-02-12 09:21:42

Jag tänkte direkt när jag såg bilden hur fina tuttar du hade, syns ju inte ens lite att du ammat ett barn, ännu mindre så länge! :) Hela du är så sjuukt vacker!!

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-02-12 10:40:39

Herregud att folk orkar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-12 15:27:18

jätte fin blogg =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-13 02:07:54

haha bra där!! :)

gillas, stå på dig. så fattar idioterna att du e stark!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela