Publicerad 2011-02-24 12:44:10 i Bara Patricia,

Min stora bekännelse!




Min stora hemlighet.
Vet att jag kommer få höra så mycket skit för det här, men vet ni? om ni är mina vänner så vet ni att jag menar allvar. Och ni kommer då även stötta mig i vårat beslut!

Jag tar det från början för att lätta på alla känslor.. Jag och Simon har haft det jobbigt, från början till slut. Vi har haft fina dagar tillsammans, men de va som alla sa: Det här kommer inte att fungera! Han gav mig Wilja, det va vårat beslut! om det är rätt såhär i efterhand är en annan sak, men jag kommer aldrig önska att få de ogjort! för jag har fått en perfekt och glad liten dotter.

Våran kärlek till varandra slöts samman för att vi skulle bli föräldrar! vi väntade på henne, men mellan oss två som personer? så tror jag att det aldrig varit något på riktigt. Inte för honom, och inte för mig! Jag har känt att anledningen vi varit tillsammans för är för Wiljas skull! Och vem vill ha det så? Jag önskade att ja kände mer för honom, att han va mitt liv. Jag älskar Simon som person! Men kärleken till honom försvann för väldigt längesen..

Ni vet att jag har varit sådär löjligt glad så länge?
Jag vill inte gå in på när vi fick upp ögonen för varandra! Men det va som att ha hittat hem, första gången jag såg honom. Det hela börjades i Juni sommaren 2010. På Gnestadagen!

Han visste att jag va upptagen, men han släppte mig inte ur tankarna! För ett tag sen så fick jag för mig att faktiskt skriva: Hej! och sedan dess o flera veckor frammåt satt vi o prata minst 4 timmar om dagen, om allt och ingenting! När jag såg honom för första gången i Bålsta med Madde... Så dog jag! kroppen skakade, händerna darrade och jag blev helt stum! Jag har aldrig då menar jag aldrig känt en liknande känsla, inte någonsin!
Jag rodnade i flera dagar i rad! Och de slutade aldrig.. Såfort han kollade på mig, så visste jag att de va kärlek vid första ögonkastet! Jag är helt.... helt utan ord!

Jag trodde aldrig att man skulle kunna känna såhär snabbt för någon, och inte så mycket! Vart ska de då leda till? Han är så fin på alla sätt och vis! att han är så förstående... han bryr sig om Wilja! <3
Och de har alltid varit a och o för mig, den som inte accepterar henne accepterar inte mig!

Jag vet att det har gått Jävligt snabbt!
Men har man hittat hem så vet man att man har gjort det!
Om jag har trott att jag har varit kär tidigare i mitt liv, så har jag haft så så så fel.. Den här känslan går inte ens att jämföras!

Linus Carlsson, tack för att du är du! <3

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-02-24 12:54:08

Roligt att höra att du är lycklig! :-)

Det förtjänar du! :-)



Kram!

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-02-24 13:01:03

Ja, det har jag! :-)

Fint va? ;) hihi.

Min mamma har alltid sagt att om hon fick döpa om mig skulle det bli Wilja för jag alltid varit så envis. Hette ju Malin innan och det var så himla vanligt och tråkigt så jag valde att byta! :-)



Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-24 13:01:35

Åh vad glad jag blir för din skull :D lycka till med allt!

Postat av: Millie

Publicerad 2011-02-24 13:09:37

Vad glad jag blir för din skull, du och Wilja förtjänar det bästa! Lycka till! <3

Postat av: Lisandra- Milos mamma

Publicerad 2011-02-24 13:17:19

Blir alltid så glad när folk är lyckliga, så grattis att du hittat kärleken:)

kram

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2011-02-24 14:05:55

Åh va glad jag blir för din skull.

Härligt o höra att du är lycklig och att du hittat hem.

Lycka till nu och krama gosiga tösen från oss :)

Kram på dig vännen jag ställer upp för dig :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-24 14:20:19

Fy va fint, och va glad jag är för din skull!

Att följa sitt hjärta är det enda rätta!

Lycka till!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-02-24 14:21:25

Åh vad glad jag blir för din skull! Hittade lite gamla bilder på dig härom veckan ockå.. Upp i bloggen min? Puss

Postat av: E

Publicerad 2011-02-24 14:42:09

Är så glad för din skull! Du ska inte bry dig om vad andra tycker, det är ditt liv och dina beslut, och du vet bäst själv när du är lycklig!!

Hur känner han inför Wilja och Simon och allt? Åh vad kul, berätta mer om honom!



Kram/E

Postat av: Sandra S.

Publicerad 2011-02-24 15:06:36

Vad härligt! Man blev ju kär bara av att läsa inlägget - önskar er lycka till :)

Postat av: Emelie från föräldrargruppen ;)

Publicerad 2011-02-24 15:19:00

Va kul att höra att du är lycklig och allt löst sig gumman. Hoppas du och Wilja har det bra!! Kramar från mig och Isabelle

Postat av: Madde

Publicerad 2011-02-24 15:23:35

TOPPEN JU!

Man ska alltid följa sitt hjärta:)

Grattis!

Vart ska ni flytta till då? :)

Postat av: Nikki

Publicerad 2011-02-24 20:32:13

Vad roligt! Grattis, jag får lust att slita tag i dig för att få prata med dig. Hände mig nästan exakt samma sak i höstas och det är svårt att förklara vad som egentligen händer.



Btw tror jag att jag såg dig i Södertälje centrum för ett litet tag sen, kan det vara möjligt?



Ha det bäst!

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-02-24 21:28:41

Åh vad roligt! Grattis. Vad skönt att höra att allt har löst sig för dig! Massa kramar :))

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2011-02-24 21:37:39

grattis gumman!!!!

Postat av: joi

Publicerad 2011-02-24 22:59:59

vad glad jag är att du är lycklig! hoppas ingen snackar skit och i så fall Fuck them, faktiskt..hoppas på att få träffa DIG och Wilja och kanske till o med din nye karl! ;) jag verkar vara fri för 1års kalasi! räkna med mig! tänker inte missa denna lilltjejs 1års dag när ja missa hennes dop:( vad drar stortjejen för storlek nu? Pusseli Joey!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-02-25 15:16:17

Kul att höra att du är lycklig! Du ska inte bry dig om vad andra tycker! Det är ditt liv och du måste känna dig lycklig! Att du träffat en kille som verkar vara den bästa för dig är ju underbart, men att han funkar lika bra med Wilja gör det ännu bättre! All lycka till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela