Publicerad 2011-02-28 12:26:27 i Wilja 9-12 månader,

Mamma och Wilja mys!







Nu är vi nyyduschade och redo för nya äventyr! :D Dags för lite lunch i magen, sen ner till Centrum en sväng!
Har stääädat, och ska diska upp de lilla som finns!

Och de är TUR att ja får tag på Linus!

*Är den mest otekniska varelsen på jorden* På bordet ligger tre dosor.... och hur fan ska ja veta hur ja trycker på tvn? haha! Man måste ju använda alla för o sätta på den : Men tryck TRE gånger på den knappen? men vah? POWER borde räcka. Nä, men ena går till ljudet o den andra till nått annat.. fy! Men nu är tv:n på och musiken strömmar.

Idag är det en BRA dag!
<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-28 16:23:25

Måste bara få säga att du ser så himla pigg och glad ut på bilderna =) Kul att se. Dessutom så är du så vacker, hoppas ni alla mår bra och har det bra. Kramar

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-02-28 20:57:55

Vad fina ni är!!

Ja, det blev verkligen en hit. Dock inte blåbären, de var lite för sura för gottegrisens smak ;))



Kram på er <3

Postat av: Elin

Publicerad 2011-02-28 21:37:55

fina bilder!

Postat av: Moa

Publicerad 2011-03-01 06:09:36

Alltså jag bara ÄLSKAR er jag bara ÄLSKAR korten du tar! Jag ÄLSKAR ALLT med er<33 Saknar er! <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-01 07:04:40

Fina ni är! Och du är ju så sjukt snygg, påminner om september!!! Skulle lätt vilja se ut som dig haha



Kram tjejen

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-03-01 08:31:31

Vad SKÖNT att allting börjar lösa sig för er och att du mår så bra nu! Mår du bra så blir nog allting bra för Wilja med! Vad spännande med en ny hemstad, massa att utforska =) massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela