Publicerad 2011-02-16 13:27:54 i Wilja 9-12 månader,

Lilla älskade du, allt för dig.




Min lilla sparv! Har du verkligen varit såhär liten? Tror du va 3½ månad här! Helt galet.
Snart är du ETT år? Vart tog detta år vägen? Vill bara stoppa tiden för ett ögonblick! Så JÄKLA mkt har hänt på ett år, så ja vågar inte ens blicka bakåt. Men jag har nog aldrig mått så bra som nu under detta år! På gott och ont i allt som har hänt, men den ena vägen hade inte lett mig till den andra! Och de är ja förbannat lycklig över!

Och tro mig Wilja!

Du är mitt prio ETT och kommer alltid att vara! skiter i vilket jobb i världen för dig, skiter i vilken kille som helst för dig, ja kommer göra allt i din makt för att få dig att känna du alltid är de viktigaste i din mammas liv. Du ska inte ha de som jag hade! och de kan ja hålla handen på hjärtat o säga, de kommer du inte heller <3

Många undrar säkert vad ja har för fuffens för mig!
Och tro mig, de ÄR inge fuffens!^^ mer än att ja bara känner mig lycklig! Känner mig lättad och extremt glad.
Visst, är de jobbigare vissa dagar än andra! men i helhet, så mår ja bättre än va ja kunnat drömma om.

Kan bara tänka på en sak hela dagarna! och får de inte ur huvudet...
Jag är helt fast i det.
Och kanske, kanske inte så kommer ja berätta det. När ja är redo för det! Men inte nu.
Nu är det min hemlighet att bära! <3

Give me some time!

Postat av: Isabell - vecka 12

Publicerad 2011-02-16 14:36:12

Jag får tårar i ögonen av att läsa ditt inlägg. :)

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-02-16 16:36:00

Vad spännande! Roligt att höra att du mår bra och är lycklig! Längtar tills vi får veta vad det är för hemlighet du har (ifall du väljer att berätta det) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela