Publicerad 2011-02-28 10:03:23 i Wilja 9-12 månader,

Fina lilla vän!




   

   

   

   

Fick lite fina kort på trollet iallafall! Men de e svårt, dom rör sig hela tiden! och precis när man tror att man har fått den perfekta bilden så rör hon sig! ;D och den blir förjäklig! haha. Söta unge! Dom här fönstrena va en STOR hit! hon står där och bankar på folk och på bilarna som åker!^^, men fönstret mår INTE lika bra. Fullt med majskrokar, macka och yougurt. Jag vet någon som ska använda fönsterputs innan linus kommer hem igen!^^,

Wilja lever rövare och ja ska in i duschen nu hade jag tänkt. Sen möta Madde vid tåget vid tre :D YEY!

Postat av: Sara - mamma till alice

Publicerad 2011-02-28 10:45:51

Gud vilken fin dress Wilja har :) Vart har du köpt den? Och vilken storlek finns den i? :) Min dotter har 80-86. Kommer du ihåg priset?



Helt underbar blogg du har :)

Postat av: Sara - mamma till alice

Publicerad 2011-02-28 11:12:27

Den är ju hur söt som helst :) Är den lite tjockare eller ganska tunn?

Min lilla skruttunge är 15 månader. Tiden har ju bara flugit iväg :)

Ingen fara med kommentarerna ;) Alltid roligt med dom.



Kram

Postat av: Sara - mamma till alice

Publicerad 2011-02-28 11:13:15

Juste måste fråga om du är duktig på designer? Eller om du har köpt din? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela