Publicerad 2011-02-27 10:14:03 i Wilja 9-12 månader,

Bilder från igår :)




  

  

  

  

   

Hade en jätte trevlig kväll med Maddes familj utan min Madde! Hur konstigt är inte de o säga? :D Men de e en lång historia! Trivs i deras sällskap gör jag iallafall, bigtime! :) Linus kom och mötte upp mig vid tåget igår. Wilja sov från Gnesta till Bro! så närmre i två timmar.. Men jag fick väcka henne! och de märktes under kvällen, att hon inte hade sovit ut ordentligt ;) gnäll & MAMMIG är bara förnamnet! Men både Millan och Carina fick hålla henne en liten stund iallafall. Åt middag, fikade och pratade! Skit mysigt, vid 10 så började vi röra oss! Wilja somnade såfort vi kom hem och la oss, trötta älskade lilla tjej! hon busade runt med Gibson så hon storkna!
Nu har ja passat på att lägga in liiiite bilder! Linus är på fotbollsmatch i Uppsala :) så ja tänkte gå ner till centrum en sväng o kika!

Mer uppdatering kommer!
Vi har de jätte bra iallafall. <3

Och idag kommer Madde, Elliot och Magnus till BÅLSTA! :D

 

Postat av: Tilda

Publicerad 2011-03-19 20:39:08

åh vilken fin scarf Wilja har! Vart finns den å köpa? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela