Publicerad 2011-02-11 21:47:40 i Livet i Gnesta,

Anonym om Fredag!: ursäkta att jag frågar,...


Anonym om Fredag!: ursäkta att jag frågar, MEN vad e det för "böld" du har på första bilden under bh kanten under tutten???? Svar: du får nog berätta lite mer om vilken böld du menar? För sist jag kollade hade jag ingen böld, bara jäkligt snygga tuttar;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-11 22:19:24

Men har du inte en tatuering som sitter där? som får de att se ut som en böld? att de går ut.. precis under bh.n! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-11 22:28:08

den under tutten typ..på sidan...få första bilden den stora bilden....kolla sj..på vänster tutte lite längre ner..och så snygga tuttar har du inte lilla du=P

Postat av: jessica mamma till ella+ linus

Publicerad 2011-02-12 10:59:21

herregud varför finns det alltid folk som kommenterar dumma kommentarer på andras bloggar.

suck!

hon har väl snygga tuttar för attha ammat ett barn? och det r väl sjukt bra att man har så bra självförtroende att man tycker att sina tuttar är snygga? varför ska de vara med acceptrerat att ha dåligt självförtroende oh må dåligt över sig själv?



go mama, du är super snygg:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-13 02:05:35

vilken jäkla böld snackar idioten om?!!

Bra av dig att inte ta åt dig! :)

Keep it up! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela