Publicerad 2011-02-11 10:57:22 i Livet i Gnesta,

11e bilden: En person du kan berätta allt för!


Oj.
Jag vet inte hur ja ska lägga upp den här..
Jag har lyckan i livet att kunna prata med flera om precis allting eller nästan! så vill inte välja en. Utan jag lägger in lite bilder, och förklarar varför ja just har valt dom.


  



Vi börjar med min älskade Lynn.
Oj, de är nog min äldsta och finaste vän någonsin!
Våran historia är väldigt... spännande måste jag säga! har gjort saker med henne som ja aldrig gjort med någon annan, och hon va den som va me mig om allt: första gången! förstår ni?
Vi träffades på en tomtehoppning (maskerad) vi båda red och hade egna hästar. Va väl 9 år?
Jag bad hennes mamma hålla i Stanley i panik! (jag skulle gå banan) och tänkte inte på att hon hade en annan häst i andra handen.

Sen har vi älskade Mimmi.
Behöver inte säga så mycket, för ni vet hur otroligt mycket den kvinnan.
Hon är min bästa, och de kommer hon alltid vara även om vi inte pratar på 50 år.
Kort och gott! Du är bäst i test.

Madelene <3
Den tjejen kom och tog mitt hjärta med storm! som hon förtjusar alla andra på också!^^,
Vi träffades flera gånger innan vi började prata på tåget mellan Stockholm - Gnesta.
Hon va på tjocken, likaså som mig! Men ja trodde att jag hade BF minst en månad innan henne. Men ack så fel jag hade! Jag va bara dubbelt så fet.
Sen såg jag henne springa med en liten liten liten minibebis på tåget i björndräkt, och ja sa till S: Snart är de våran tur! <3
När Wilja va 8 dagar satt vi på tåget, och hon hoppade på i Tumba o ÄNTLIGEN sa hon nått <3
Mer eller mindre har vi umgåtts sedan den dagen.
Vi hade hela sommaren tillsammans, vi o våra fina barn. Hon va som mig, är som mig på många sätt. Och ja känner en så stor samhörighet till henne! Hon är en fin vän, en ärlig vän, en vän som man ska ta vara på.
Jag älskar dig!


Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2011-02-11 21:21:23

Va fint du skrivit om oss alla <3 är glad att jag har dig. Som du sa vi var och är precis likadana :) <3 Lill hjärtat !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela