Publicerad 2011-12-13 17:26:09 i Wilja 17-24 månader,

Wiljas Julklänning! <3




Idag så testade Mamma den fina Julklänningen på Wilja! ♥ Även om den är BLÅÅ så älskar jag den! Tänkte kanske sy fast någon röd detalj på den bara under julen, som man sen kan tabort!
Vad tyckte ni om den?
Enkel men ändå jätte fin tycker jag!

Idag så fick Linus bestämma middag, och vet ni vad de blev? Jo PANNKAKOR i stora lass!
Med massa drottningssylt till, och lite glass blev det allt till efter vi ätit oss mätta.

Nu blir det bara lite Lucia-mys resten av hela kvällen.♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-13 17:30:54

tycker ärligt talat ett den klänningen e skitråkig o ful! MEN..ska du ha den i jul tycker jag att du bara ska knyta en rött rosettband runt "magen" o knyta en stor rosett mitt på om du förstår hur jag menar? ett rött band altså..så slipper du sy i klänningen oxå

Postat av: Sandra, 17 år & snart 2-barns mamma

Publicerad 2011-12-13 19:04:59

enkel & fin! passar henne jättebra! :)

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-12-13 19:45:14

Vilken underbart söt klänning! ÄLSKAR DEN! Och det är klart att "hej jag är skitnegativ" här ovanför är anonym, haha, vad kan man vänta sig...



Superfin iaf :) varifrån är den?



Och förresten skulle jag gärna tipsa om en tävling i min blogg, om du inte ser det som reklam förstås... :) Jag har iaf en tävling där man kan vinna en jättensygg jeansskjorta i valfri storlek 80-140 från Ebbe, du borde spana in tävlingen om du är intresserad! Min dotter har en likadan, superfin. Här är inlägget: http://hejtina.blogg.se/2011/december/tavling-julklappstips.html#comment

Postat av: Elin Thejas Mamma+ Liten i Magen !

Publicerad 2011-12-13 19:46:13

Jag tycker klänningen var super fin gillar blått med en röd rosett till! Kram till er

Postat av: Elin Thejas Mamma+ Liten i Magen !

Publicerad 2011-12-13 19:48:02

Jag tycker den va superfin gillar blått med en röd rosett till på sidan om midjan eller kanske i håret =)

Postat av: Josefine - Gravid

Publicerad 2011-12-13 20:20:26

Jättefin klänning!

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-12-13 20:33:09

Hehe, japp. Väldigt konstigt ;-) Man kan ju se IPnumret iaf så om de kommenterar med namn sen så kan man se vem det är!

Var har du köpt klänningen? Vi har köpt Minnas (grå) julklänning på Lindex men det blir ju nyår också.. ^_^ Då skulle hon nog vara fin i samma klänning som din tjej!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-13 20:47:37

Tycker klänningen var helt underbar!

Postat av: emma (:

Publicerad 2011-12-13 21:20:51

Ååh, tänk om min Linus kunde tycka om pannkakor, han avskyr det så då får jag nuförtiden äta det ungefär en gång om året, skittråkigt!

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-12-14 15:44:50

Men åhh så sööt! Den var verkligen jätte fin! :D

Postat av: Fröken Ahlskog- Ensamstående tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-12-14 18:43:41

Mina döttrar ska ha likadana, fast dom har röda :) "Skittråkig klänning" var en SKITDUM kommentar, men idioter finns det överallt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela