Publicerad 2011-12-28 21:54:32 i Bara Patricia,

Nya toner utav svart & vitt




Kvällen har bestått av loppismys på Tallbo!♥
Gick lite bättre idag än sist! Alla actionmans blev iallafall sålda, bra bra! Nu blir de mys framför tv:n. Imorgon kommer mammas lillhjärta hem! ska bli så mysigt, sen har vi hela helgen framför oss.
Har tagit lite bilder på kvällen efter vi kom här! här har vi en del. Juste! klänningen hitta jag på rean igår, helt underbar över magen i strl 36, sitter hur bra som helst! (hade på mig strumpbyxor såklart idag). Tycker den funkar fint till vardags, men även om man piffar upp den lite för att göra nått mer spännande! :D 49:- riksdaler, inte fy skam inte.

Ni med barn, vad ska ni göra i helgen och hur firar ni in det nya året? :)

Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

Publicerad 2011-12-28 22:12:17

Jätte fin vad den <3



Vi ska ta det lugnt på nyår. Blir antagligen en middag hos barnens morfar :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-28 22:48:23

Vi vet inte riktigt hur vi ska göra på nyår. Eller rättare saft, det är jag som är höggravid som har svårt att bestämma mig. Vet inte hur mycket jag kommer att orka. Vi är bortbjudna till goda vänner med barn men det blir en del folk. Så endera det eller så blir det lugnt hemma.

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-28 22:49:13





Va fin du är;)

Postat av: jennie

Publicerad 2011-12-28 23:31:32

Kommer vara hos ett annat par med barn och laga trerätters. Komer bli lugnt, endast ett par glas vin o vi kommer ta med resesängen så wilmer kan somna där, fast han får vara vaken sålänge han vill :) en av oss kommer vara nykter o köra:) Hur ska ni göra?

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-12-29 00:11:58

Fina du :)



Först ska jag jobba kväll sen hem o ockupera soffan. Har inget annat planerat.

Ni då? KRam

Postat av: madde - mamma till Elias

Publicerad 2011-12-29 06:19:18

vi ska fira nyår med min mamma o styvpappa och självklart vår son.. äta lite god mat och sen gå och titta på raketerna.,. Sen efter de så ska vi ha nyårs mys alla tre som familj här hemma.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela