Publicerad 2011-12-22 08:22:05 i De bästa av Bålsta! <3,

Ny dag & nya äventyr!



Här bjuder jag på lite gamla bilder på morgonen såhär! få lite solsken i mig.... ♥ Okejrå! även om jag längtar till att snön ska landa på backen! så kan jag inte rå för att jag längtar till sommaren! ha mina två tjejer här, förhoppningsvis är mamma återigen snygg & brun! även om jag räknar me att de tar längre tid! men ja ska fan kämpa! få en tränad kropp, vägrar känna mig som en strandad havssköldpadda som jag gör nu. Nä, hot milf! here i come.

Nu så ska jag kasta mig in i duschen! har haft en sömnlös natt.... nummer? Har tappat räkningen! vill kunna sova i VÅR säng! Varje natt går jag ut och lägger mig på soffan för att ryggen bara pulserar för de gör så jäkla ont. Även om jag somnar där ute, så är soffan inge bra altenativ! Fasiken...
Nästan så jag ska ta och testa akupunktur? De hjälper ju på många! men känns så tokigt när de är så några veckor kvar, får väl bara härda ut .. antar att de inte kommer släppa såfort hon är ute!

Iallafall, ska in i smeten och julklappshetsa de sista som alla andra sena svenskar vid denna tid!
Fram med krigarhandskarna och sätta en kudde på magen, sen är jag redo. 

Ha en bra dag alla!

Postat av: Malou

Publicerad 2011-12-22 09:56:26

11 plusgrader och sol hela helgen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela