Publicerad 2011-12-06 20:55:38 i De bästa av Bålsta! <3,

Mys hela dagen lång!




Denna dag så tackar Wilja så HEMSKT mycket för alla filmer som hon fick av My idag! ♥ När hon kom hem från dagis, så gjorde vi iordning lite mellis som fick ätas framför tvn! Och där satt hon i över en timma helt helt stilla. Tarzan är ju något av favoriten här hemma! Varje kväll innan hon ska sova så vill hon se Tarzan på mobilen (youtube-klipp) och hon somnar varje gång! Tazan, taaazan skriker hon om kvällarna! :D

Och när My va här för att ta ut sitt hår så hörde hon talas om de! Då Wilja även somnade i linus knä när dom just kollade på mobilen. Och idag, när vi skulle sätta i resterande så kom hon med dessa filmer!

Tack så jätte jätte mycket :)
Idag har Wilja varit världens bästa unge! Glad, inte trotsig alls, mysig, kramig, hon har lyssnat. VÄRLDENS bästa!
Idag så promenerade vi hem från dagis! Och heeela vägen så gick hon, utan att ens fråga om ja kunde bära! Ännu gladare blev ja då. Nu på kvällen så åkte vi till Enköping! Har STORHANDLAT! Så nu är både frys, kyl & skafferi proppat. De är då man mår som allra bäst! Tvättmedel schampo & balsam, massa våtservetter, blöjor! Ja, allt sånt.

Wilja somnade vid 19.30 i bilen hem! så efter en flaska välling i sängen så somnade fröken om.
Nu blir de lite glassmys här hemma ♥

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-06 21:33:11

åh mys! Alltid lika underbart när barnen inte trotsar :) De dagarna är guld värda!

Postat av: Johannaty

Publicerad 2011-12-06 22:21:40

Tack, detsamma :) Dig ska jag börja följa nu! Ja men det är ju kul när man kan pyssla lite sådär ändå :)

De är en limited edition så jag vet inte om dom fortfarande säljer den. Men jag älskar den rosa toppen, kunde inte motstå. :)

Postat av: Mysan

Publicerad 2011-12-06 22:40:11

Vaesegod säger jag till världens sötaste Wilja!

Det va så lite! :) bättre att dem kommer till användning ön att dem står och dammar!

Massa kramar!

Postat av: Mysan

Publicerad 2011-12-07 00:55:07

och Mysan säger varsegod till världens sötaste Wilja!

Så lite så, bättre att dem kommer till användning än att dem står här och dammar! =)

Hoppas hon kommer få det roligt med dem!

Massa kramar

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-07 12:27:00

åh vilka mysiga filmer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela