Publicerad 2011-12-12 20:00:11 i De bästa av Bålsta! <3,

Möblerat om i lägenheten!



Hejdååå älskade Sovrum, och HEJ vardagsrum!!
Som ni ser har vi numera ett alldeles BARNTOMT vardagsrum! De har ju tidigare varit täckt med leksaker från golv till tak. Men idag så fick jag ett ryck och skulle som sagt möblera! (men ingenting gick själv). Så när älskade kom hem så hjälptes vi åt! Så Wilja har numera ett SOVRUM & leksaksrum! De känns så skönt... och hon har inte gått ut från rummet. Och här sitter jag, i de kala vardagsrummet?!

Jag har ju som sagt ÄLSKAT vårt sovrum mest av allt i hela hela lägenheten, och nu är de POFF! borta. Men... Till hon som behöver det mer! ;) och inom sin tid så ska ju ändå vår säng bort och in med flickornas! Vi ska ju ha bäddsoffa, så får det bli första året. Ja, vi bor i en tvåa! :) Men nu önskar man allt två till rum minst! Men vi håller ögonen öppna. Men vill inte köpa nått bara för att! och så trivs vi ju så bra i denna.. hm!

Sen har vi rensat Wiljas alla leksaker! PHU, fasen så mycket man kan ha. Nu känns även de helt tomt! Men vi har tagit bort mycket, för att kunna ta fram de lite senare. Sen kommer hon få så mycket nytt i Julklapp. Ser hon allt bara liggande så kommer hon att tröttna på de!

Brukar ni göra så??
Ta fram/tabort så blir leksakerna som nya? :)


Nä, nu ska vi försöka komma på nått att ställa vid denna toooomma vägg.....

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-12-12 20:14:16

Jag undrar vad du har för vagn? Har du någon du kan rekommendera/avråda från? Jag e verkligen helt lost i barnvagnsdjungeln...=)

Postat av: madde- mamma till Elias

Publicerad 2011-12-12 20:42:22

Va fint ni fick till det. :) Jag brukar ta bort några leksaker som jag ta fram och byter efter några månader.... :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-12 21:05:52

Tack så mycket, vad glad jag blir :)

Allt är bra med oss, luciafirande på Nathalies dagis imorgon så ikväll har jag bakat kärleksmums till fikat efteråt.

Ramlade idag på jobbet, slog i ryggen och ena skinkan :/

Gjorde så ont.. Känner mig mörbultad ikväll..



Vi bor oxå i en 2a fast en liten sådan :)

Vi söker en 3a eller 4a, hoppas vi hittar nåt snart.

Tycker ni har väldigt fint :)

Ljust och modernt, försöker göra om här hemma oxå och lite mer modernt som ni har :)

Få se hur det går..ler..



Kram på er <3

Postat av: ENDENISE.SE

Publicerad 2011-12-12 21:09:37

tycker det blev mega bra! :)

Postat av: Martina, Ellas mamma

Publicerad 2011-12-12 21:31:33

sv: åh, ja, det är det man vill att folk skall fastna för ens blogg och vilja läsa vidare :)



Super fint möblerat.



Kram från oss.

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-12 22:04:17

Hahahaha fan va skön bild på Wilja, "är det mina fötter som luktar tro...?" :D

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-12-12 22:04:56

jag tycker det blev riktigt bra faktiskt! :) förstår dock att du saknar sovrummet men det löser sig nog bra med bäddsoffa sen :)

Postat av: Charlotte - Mamma & Gravid

Publicerad 2011-12-12 22:14:02

Så otroligt fint ni har det hemma, verkligen älskar eran inredning, allt är precis i min smak, men varför ser inte mitt hem ut sådär för? ;)



Kom på nu att jag tänkt köpa en såndär fur real katt till Nikita som Wilja har, är den så häftig som den verkar? Nikita verkligen älskar djur och vi har precis gjort oss av med våran katt tyvärr. Kan du rekomendera den leksaken? :)

Kram!

Postat av: Johanna 23 - mamma till 3

Publicerad 2011-12-13 09:06:37

Det som ör värst är nog saknaden till alla nära och kära samt den här jäkla bristen på dagis! Är så hemskt att höra barnen sakna dagis varje dag och veta att dem inte har mycket till chans om man jämför med Gävles ungar :(

Postat av: Alexandra- gravid v 38

Publicerad 2011-12-13 11:22:51

Åå så fint ni har de hemma :)

Hoppas allt är bra med er. Kram!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-12-14 10:02:57

Å, vilken fin skänk! Får man fråga var den kommer ifrån? Jag är nämligen på jakt efter en liknande, men har inte hittat någon som fallit mig i smaken, förrän nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela