Publicerad 2011-12-16 15:22:16 i Nagelförlängningar,

Millan har skaffat sig långa naglar.


Millan hämtade mig i Centrum efter jag hade lämnat lilla Prinsessan till sin Pappa! ♥ Gud vilket SPÖREGN vi har haft. Helt sjukt att de kan ösa ner så! + grader till tusen känns de som, regn i april! +6 på JULAFTON och sol? va i helskotta! Ge mig SNÖ.

När vi kom hem så började vi lite smått med Millans naglar! satte på lite stenar och lite neutralt glitter.
Lite extrafin sådär till Jul.


Nu sitter jag med färg i skallen och ska strax påbörja mina egna naglar.
FYYYY!

Postat av: Elin Thejas Mamma+ Liten i Magen !

Publicerad 2011-12-16 15:41:10

Hur gör man dom där snygga naglarna ? vad ska man köpa för nått å så? För att få det så fint =)

Postat av: Jenny&Loke

Publicerad 2011-12-16 15:47:43

Toksnygga naglar!!

Jag vill också kunna, väntar bara på att håret ska bli friskare sen blir det löshår:)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-16 18:18:43

Åh varför ska vi bo så långt ifrån varann :)

Hade vi bott närmare hade du fått fixa mitt hår och naglar.

Du är ju jätteduktig :D

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-12-16 18:48:21

Åh jag tror jag måste åka till dig någon dag och få en total make over:)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-17 00:49:43

Hej patricia! Måste bara säga att du har en helt underbar blogg;)



O vilken liten goding Wilja är;)

Har Wilja som topp 2 i namnförslag på min lilla sessa som just nu ligger o bakas i magen!;)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela