Publicerad 2011-12-01 12:15:55 i Gravid med lillasyster<3,

En dagens!



Nu är jag påklädd, iordninggjord och uttråkad! vilken kombo! :D Snart kommer My för att klippa sig, hon har gjort en extensions hos en tjej. Men känner sig inte riktigt nöjd! Så ska klippa in håret lite, och se om vi kan flytta på några slingor som är ivägen och som syns. Det är inte roligt! :/ fästena ska iiinte synas.

Sen så efter 15 så har jag en isättning! Hämta skruttan på förskolan, och hoppas hon är lite sammarbetsvillig en stund innan Linus kommer hem vid 4! :D

Måste handla en liten pepparkaksdräkt! JULKORTEN måste ju snart skickas! :D <3
Föresten, så är jag lite kär i min bebismage. Fy satan va jag kommer sakna den sen! Just nu är den PERFEKT! inte för liten, inte för stor. Inte otymplig, bara aldeles lagom. Snart 10 veckor kvar bara. ♥

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-01 13:31:46

fina du och magen! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-01 13:35:40

Köp räkor idag eller varför inte lite fredagsmys :)

Okej, Josefin är hon din kompis? :)

Hon kanske skulle kunna hjälpa mig för en liten Alan.

Om hon har tid och lust.



Kramar

Postat av: Nickan

Publicerad 2011-12-01 14:11:42

Klart att du är kär i din mage för du är SÅÅ vacker!

Den längden och färgen på ditt hår passar dig till 100%. Du är såååå himla snygg i de och jag har sett dig i många olika varianter men detta är det bästa hittills! Behåll de!!!



Kramar

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-12-01 14:56:51

Du är så himla VACKER Patricia! Din mage passar dig som handen i handsken. Det lyser om dig! :)

Postat av: Trixie; en medveten mammas vardag

Publicerad 2011-12-01 15:21:14

ÄLSKAR TRÖJAN!!!! Var köpte du den? Kram

Postat av: Ida - mamma till Hugo

Publicerad 2011-12-01 17:46:11

Fin och fräsch du ser ut! :)

Postat av: Lea

Publicerad 2011-12-01 18:36:33

Kan man inte få se hur ni bor?:) kraam

Postat av: Lina

Publicerad 2011-12-01 19:36:18

Tänk vad jag saknar magen när jag ser gravida.. Kommer ihåg den där känslan när magen liksom va "perfekt", inte för stor å inte för liten..



Ha en trevlig kväll :)

Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

Publicerad 2011-12-01 20:07:10

fina bilder och fin tröja, vart har du köpt den, är det mammatröja eller bara vanlig längre modell?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-01 20:37:55

du är så vacker som gravid!

Postat av: Carrå - mamma till isabella

Publicerad 2011-12-02 12:29:52

Vad fin du är och vad skönt att du är på benen igen! Måste fråga var har du köpt den fina tröjan?

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-02 18:14:33

Du klär verkligen i att vara gravid! :) Superfin!

Postat av: Melanie

Publicerad 2011-12-03 20:16:27

Vad fina du är!

Ja det är ju sådär, ibland är det allt bra tung och i vägen tycker jag, men man saknar den ju sen när det inte längre finns där;) samtidigt som det ska bli SÅ SKÖNT att få tillbaka sin gamla kropp igen:)

Postat av: Janni

Publicerad 2011-12-03 21:43:36

Jättefin! Jag vill också veta var tröjan kommer ifrån..

Brukar kommentera lite då och då.. Mest lite djupare inlägg, men får aaaldrig svar. Det är lite synd tycker jag.

Hoppas du kan svara på detta iaf. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-05 10:31:52

Å, här är en till som vill veta var tröjan kommer ifrån :)! Är i vecka 26 och letar nya tröjor!



Tack för en fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela