Publicerad 2011-12-21 10:58:46 i Gravid med lillasyster<3,

Dagens mage, vecka 32.



Dagens stora lilla bula! ♥
Wilja och jag har precis badat, satt på mig lite mascara och snart blir de lunch för oss här hemma! Simon kommer till 13, så ska försöka få fröken att somna innan! vi har trots allt varit uppe sen innan 06! Dessa tiiiidiga mornar, nu är de slut på att få sova länge!^^, men så mysigt att ha en stund tillsammans allihop på soffan innan Linus åker iväg till jobbet.

Måste erkänna även om magen bråkar med mig så älskar jag den! tycker den är så fin & mysig.
Att känna vår lilla flickas sparkar, när hon hickar och snurrar omkring! Men nu börjar de bli trångt.
Ännu så är hon mycket snällare i magen än syster sin! Wilja älskade ju att parkera fossingarna under revbenen, de har inte hänt här ännu! Lillasyster ligger mycket längre ner, och det känns också.

Våran underbara lilla tjej! Jag undrar så vem du är, hur du kommer se ut.. så nyfiken på dig!♥

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-21 11:17:54

FINA du ♥



Tänkte passa på att säga att pengarna INTE har kommit än. :(

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-21 11:26:57

sv: ingen panik gumsan :) Men kolla upp det för all del, så du inte förlorar massa pengar :( Men att jag får mina pengar är ingen panik som sagt. kramis!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-21 11:31:56

sv: Ja självklart säger jag till, något annat har jag inte samvete för haha. Som sagt, jag hojtar när det kommer in något :) kram

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-21 12:34:10

superfin mage! :)

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-12-21 14:01:43

Superfin mage! Jag uppskattar också min mage, trots att den är i vägen och bökig ibland som sagt ;) Hur känns det när bebisen hickar? Alla säger att man kan känna det men har inte klurat ut hur det ska kännas :) Kram!

Postat av: madde

Publicerad 2011-12-21 14:43:13

JULKLAPP: En timmes massage? En Spadag tillsammans? :)

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-12-21 17:16:17

Sån himla fin mage har du! Jag gillar dessutom dina gravidoutfits. Du har alltid så fina kläder på dig och jag känner att jag inte passar i någonting längre.. Du får gärna komma med fler förslag och bilder :D

Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-21 19:59:08

Så himla fin mage;)

Jag längtar tills min blir så stor;)

Postat av: Att vara någons fru

Publicerad 2011-12-21 20:12:59

Vilken fin bebismage! :)

Postat av: Judit

Publicerad 2011-12-21 22:37:42

Vad fin du är!! Vacker mamma! :))

Postat av: camilla (CG)

Publicerad 2011-12-23 13:30:46

Nu börjar magen bli go du =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela