Publicerad 2011-12-26 18:58:48 i De bästa av Bålsta! <3,

Baka baka kaka!



Hämtade hem den vackra och pratsamma prinsessan från sin moster!♥ Vi somnade som två små barn i bilen påvägen hem! Stackars linus som alltid får vara vaken & köra. Vill verkligen skaffa körkort nu! bor man såhär så är de verkligen nödvändigt. Inne i stan så hade man aldrig ens en tanke på de, då va de mest bara bra att 'ha'. Imorgon så är de tillbaka till verkligheten, blööh! Vill ju att Linus ska få vara hemma med oss lite. Så mysigt att ha hela dagarna tillsammans!

Vi har kollat på Skönheten & odjuret denna afton! Så mysigt. Sen älskar jag verkligen den filmen! Blev lite pizzamys framför tvn. Linus har åkt och tränat, Wilja och jag har tagit oss ett bad! och nu har vi öppnat den ena klappen, ett set med Playdoh-lera! Nu BAKAR hon för fullt, allt är kakor! och mamma ska smaka. Så nu måste jag smita iväg igen, puss på er! ♥

Nu när de flesta barn är hemma från förskolan! någon som har lust att ses & aktivera barnen lite?

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-12-26 19:07:10

ooh ja vi hade det underbart på julen ;)

ni med har jag sett på bilderna..



hade jag bott närmare dig hade jag gärna träffats och lekt. (Vira och Wilja lekt)



kram

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-12-26 19:10:07

Jag jag jag!:D vill ses alltså:)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-26 19:22:17

Vet att upptåget går från Uppsala ofta:) vi har massor av rum så ni får gärna stanna en dag eller tvÅ om ni känner att det blir stress:)

Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

Publicerad 2011-12-26 19:53:31

låter som en mysig dag! Jag såg slutet på filmen, ååååh nostalgi ♥

Postat av: Jenny&Loke

Publicerad 2011-12-27 08:07:09

Om Loke hade varit äldre hade man kunnat åkt till något Lekland men nu sitter man mest och pillar på saker:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela