Publicerad 2011-08-18 11:25:47 i De bästa av Bålsta! <3,

- Wiljas lampa!




Jag sätter upp lampan, och Wilja river ner den... Alltså, så va hon längre än vad jag trodde! ;) lilla fia!
Sitter och myser i soffan nu, ska börja mitt andra ryck! dammsugit och dammat, torka golv och kolla tvättstugan!

IMORGON FYLLER JAG ÅÅÅÅR! <3 Blir stor, och storesyster kommer hem hit med barnen och sover.
Sen firar vi mig nästa helg istället! 21 år och blivande tvåbarnsmamma.. Helt otroligt, de kunde jag aldrig drömma om tidigare.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-18 11:44:00

Jag förstår att du inte är färdig med lampan än men tänk på att sladden aldrig får vara tillgänglig innefrån spjälsängen. Min kompis pappa arbetar som läkare och fick in ett barn som "hängt sig" i en sladd som barnet hade pillat in mellan spjälorna. Det var också från en lampa som satt ovanför sängen. Barnet överlevde men det kunde lika gärna dött!



Ni ser ut att få till det mycket fint hemma!

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-08-18 13:04:59

Oj, billigt och snyggt:)

Kostade dom 199 kr med lådorna och allt, ja ska till Ikea imorrn, kommer nog härma dej då;) vad är djupet och bredden på den? Du behöver ju inte gå o mäta, tänkte bara ifall du visste de:)

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin 090918

Publicerad 2011-08-18 13:14:23

Heeeej! Såg din lilla kommentar nu, har faktiskt suttit och väntat och hoppats på att du skulle svara ;p and u did! (:



Kul kul att du tyckte om min blogg.. jag ällllskar din blogg, du är otroligt vacker! Och din dotter, aw man vill bara gosa! :D



Har tyvärr inte fixat med kommentars grejen än, vet liksom inte vad som är fel.. :/ tråkigt! :(



Får man lov att fråga hur det kommer sig att Wiljas pappa inte är med i bilden? Du behöver absolut inte svara om du inte vill! vet själv att det kan vara ett känsligt ämne då Melwins pappa inte heller är med i bilden.



Men nu har han en bättre "pappa", min underbara sambo & fästman (:



Hoppas allt är bra med dig och din familj (: Kram!

Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Publicerad 2011-08-18 14:26:48

Jag fyller också år imorgon ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela