Publicerad 2011-08-22 08:47:41 i De bästa av Bålsta! <3,

- Ny dag, och på iväg på äventyr!




Godmorgon! <3
Mys i sängen, frukost i magarna! Wilja kollar på barnprogram en liten stund. Jag ska snart packa, sen in i duschen! Och iväg mot Gnesta! :D Vilket väääder, regn & rusk! Fy bövelen. Gillart V E R K L I G E N inte.
Fick ett sms av L imorse, att jag inte längre vaknar av alla pussar! FÖRLÅT! <3
Va så trött imorse, så när Wilja ville gå upp vid 8 tyckte Mamma att de va allt för tidiigt.
Somnade med en huvudvärk igår som heter o duga! Känner av den nu också :/

Hoppas det inte blir värre under dagen, måste handla alvedon! :)
Nä, kommer kanske bli knapert med inlägg idag! Men skickar från telefonen kanske.

Tycker bara att det är så TRÅKIGT att mobilblogga!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-08-22 10:05:16

Ha en bra dag gumman!



pss. fortfarande inga pengar på kontot :P

Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-08-22 10:54:58

Så jobbigt att behöva ge sig ut i det här rusket, du verkar åka mycket fram och tillbaka, förstår att det inte är det roligaste. jag hatar att ta med Viggo på tåget.

Förresten, vi var och gjorde ultraljudet hos ultraljudsbarnmorskorna i liljeholmen. De är verkligen superbra, och de gör det mer noggrant och berättade mycket mer än förra gången, man får dock betala för bilder men det var det värt :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela