Publicerad 2011-08-07 09:39:50 i De bästa av Bålsta! <3,

- Första natten.


Vi har sovit som små prinsessor allihop! (räknar in Linus nu också!) ;) <3
Blev ganska sent för oss. Va tvunga att testa finessen på bubblet! tog sin tid, lyssna på musik där inne och hade de bra. Sen blev de natti natti! Va så skönt att få lägga sig där inne.. Gash! Jag njuter ut i fingertopparna :)
Har ätit frukost nu, Wilja har plats att busa omkring på! Tv:n är på.. Ja, nu är de dags för de stora IGEN.
Dammsuga 10:e gången gillt och tvätta golvet för 115:e gången.. Byggdammet är helt hemskt att få bort alltså!

Väntar på att svärmor ska komma och hämta upp oss sen, blir att ta oss till Ikea en stund! Hitta de sista, och sen sätta den sista toutchen här hemma! :D
Så kommer ni kanske få se lite bilder här hemifrån, men ni får ta de me en nypa salt! flyttade ju faktiskt in igår.


Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning

Publicerad 2011-08-07 10:36:33

Har du eller någon du känner problem med nervositet eller den där klumpen i magen vi alla haft någon gång i livet? Klicka dig då in på länken här nedanför och läs. Även om du kanske inte haft den klumpen eller något annat så tycker jag att du borde klicka dig in på länken iallafall. Läs det som står där. För det som står där, det lever många personer med dagligen. Dom kämpar och tar sig fram. Även om dom bara kommer någon centimeter längre än igår så har dom kämpat. Dom har gjort ett bra jobb.

http://shadowzplay.blogg.se/2011/august/kampat.html



- sprid gärna denna länken vidare.

Och kom ihåg, DU är BRA exakt så som du är!

Postat av: william

Publicerad 2011-08-07 10:39:10

fin blogg:D

Postat av: Sara

Publicerad 2011-08-07 18:13:46



Hej!



Jag jobbar på ett städbolag och städar flyttstädningar men även nyrenoverade lägenheter/hus.

Ett tips är att köpa en liknande golvmopp,fast med en sån där microduk och torr-torka av alla era tak och väggar. På så sätt få du bort det värsta dammet och du slipper städa varje dag.

Sen torkar du golven 3 gånger,så är det värsta borta.

Ett tips :)



Kram

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-08-08 14:04:04

Så söt du är :) Vad härligt att sova första natten i nya lägenhetn och så kul att ni trivs!

Fick du mitt sms senast?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela