Publicerad 2011-08-30 08:24:35 i Bara Patricia,

- En morgon utan...


Kaffe för mig på morgonen är obligatoriskt, det är ett måste! får jag inte den första koppen, så fungerar inte min dag. Och Linus som alltid gnäller på mina halvfulla koppar som aldrig dricks ur! Frågan är bara varför jag verkligen tycker att kaffe smakar bättre borta? ÄR jag ute och fikar står koppen oftast alltid tom! Och kaffet smakar himmelskt i munnen, Men när jag gör det hemma? Då behöver jag bara dessa 'måste-ha' klunkar, och sen nöjer jag mig. Men jag kan lätt dricka 5-7 koppar om dagen om jag så vill! Och jag är en sån person som kan dricka kaffe innan jag somnar, utan att känna av koppen. Nu är de max 2 koppar om dagen, om ens det. Beroende om jag fikar med någon! Men under mammaledighetens början, OJ. Jag drack hinkvis med kaffe!

för övrigt så kan detta ha varit den mysigaste morgonen med Wilja absolut någonsin! herregud va ungen har blivit pussig och kramig? helt från ingenstans. Hållt mig kring halsen, pillat mig i håret! oh ja, jag är kär på nytt i denna lilla varelse. De absolut dyrbaraste jag har i livet, och hon är bara min! <3

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-08-30 08:43:07

jag har inte kunnat dricka kaffe under hela graviditeten. gick från tre koppar om dagen till noll. men nu har suget börjat komma tillbaka! och gissar att jag är beroende igen efter graviditeten :p

Postat av: Maria - Cevins mamma

Publicerad 2011-08-30 11:21:54

Tycker också om att dricka kaffe om man är och fikar hos någon, men dricker knappast kaffe hemma.



MVh: Maria

Postat av: Malou

Publicerad 2011-08-30 12:10:34

max 2 koppar/dag av någon anledning eller bara blir så? :)

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-08-30 15:27:44

När jag väntade Embla hade jag världens kaffe sug hela tiden , så började väll dricka då . Nu är kaffe en STOR del av vardagen hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-30 17:23:41

wilja är inte bara din även om du tycks tro det..det e SIMONS dotter OXÅ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela