Publicerad 2011-08-09 20:24:15 i Bloppis,

- Bugaboo Cameleon säljes.


Jag säljer en Bugaboo Cameleon, årsmodell 2009 men allt i mycket gott skick.
OBS!! Handtaget glider ej!!
De är ett stort plus då chassit är känt för att vara glapp.

Vagnen är grå med rosa topset i fleese material. Hel och ren, endast använd i 2 månader.
(Allt tyg går att tvätta samt byta ut!)

I köpet ingår sittdel, regnskydd och myggnät.
De sitter även ett bumper bar skydd på i rosa tyg som följer med. (egen sytt)

Bugaboo Cameleon är en smidig vagn som är väldigt lätt (endast 9 kilo). Den har justerbart handtag, justerbar sittdel, du kan ha barnet vänt emot dig eller framåt. Det finns ställbar fjädring. Hjulen är svängbara men det går att låsa dem.

Nypris ca 10250:-, vi säljer vår för 4500:-.
Billigare vid snabb affär.
Kan skickas.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-09 22:23:45

Vad lustigt, jag såg exakt samma vagn (bild) i en Facebookgrupp. Men där var det en Sabina Riverland som står som säljare. Säljer hon åt dig, eller vad händer? :p

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-09 22:32:52

Länk till annonsen som även fanns på Blocket.se

http://www.blocket.se/jonkoping/Bugaboo_Cameleon_Sittvagn__09_35341581.htm?ca=4&w=3

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-09 23:21:09

Hej. Jag skulle vara inresserad av att komma i kontakt med dig. Maila gärna ditt nr så kan jag ringa upp eller att vi hörs på mailen [email protected]. Tack på förhand/ Caroline

Postat av: Sara - Mamma till Alice

Publicerad 2011-08-09 23:44:55

Jag är intresserad av den. Har du varit nöjd med den? Kram :)

Postat av: Sabina Riverland.

Publicerad 2011-08-10 10:23:15

Lina, de är som sagt min vagn. Inga konstigheter! Jag har den på annons här hos patricia, blocket och facebook. Hoppas att de inte ställer till det!

Caroline, jag kontaktar dig :)

Postat av: Nathalie - Medinas`s mamma

Publicerad 2011-08-10 19:10:51

jag tar den för 3000 kr nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela