Publicerad 2011-08-27 21:27:01 i De bästa av Bålsta! <3,

- Bitterfitta!


Ush, den här dagen som började så bra! slutade med smink över hela ansiktet, gråtandes och skrikande på centralen. Fy! nä, hela kvällen planer gick åt helvete. Men nu sitter jag är, och har de ganska bra ändå!
Va sålänge sen jag och Linus fick hitta på nått, inte när jag fyllde år! inte denna helg heller när jag är barnfri första gången på ja... Hm? Sen början på månaden! och då flyttade vi. Fick stå och vänta två timmar med Wilja, tillslut så överlämnade jag en trött tjej i vagnen :( lilla hjärtat, ville bara åka hem med henne igen.

Kände verkligen att jag ville ha en kväll på tumanhand och bara mysa! Men vi gör de till de bästa här hemma istället jag och Linus. Mamma kom inte igår heller, hon ringde inte ens.. Och Pappa glömde bort att jag fyllde! tacka vet jag mina syskon <3 Men fy vilken ångest gubben hade! Ringde och påminde lite snyggt på kvällen om att jag hade ätit tårta och firat mig! ;)

Imorgon kommer svärmor & svärfar hit! Med sig har dom farmor gunborg :) ska klippas och fixas lite här hemma. Skruva upp hyllor i badrummet etc! Mediamarkt och kista ska eventuellt hinnas med :)


Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-27 22:24:24

Du får absolute inte ta detta på något negativt sätt, för det är verkligen inte meningen. Jag älskar din blogg, och väntar spänt efter nya inlägg. Men en sak som jag, hm hur ska jag formulera mig? Kan jag säga "stör mig på" utan att du tar illa vid dig? för det är verkligen inte meningen. Det känns som att du tycker att det är jobbigt att wilja är hos dig 24/7, för du verkar bli så arg över att du inte får någon egen tid. Jag personligen tycker inte att man ska ha "planerad egen tid" eller bli arg om det skulle skita sig, självklart ska man kunna göra saker själv absolute inget fel i det. Men som sagt verkar du bli så himla arg när du inte får det. Man skaffar ju inte barn för att ha egen tid, Jag har själv en snart 1,5 åring och skulle aldrig vilja göra någonting utan honom, självklart kommer det stunder då man kanske måste lämna bort och som sagt inget fel ned det. Men just denna "egna tid" som JAG tycker låter så vinna hemskt.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-27 22:30:28

Förlåt råkade skicka iväg innan det var klart.



Men som jag skrev så tycker JAG att det låter så hemskt när föräldrar måste ha egen tid utan sin barn, varför skaffar man då barn? Det är självklart att wilja ska få tid med sin pappa och jag förstår att du blir arg när han avbokar, just för wiljas skull. Men som sagt så reagerade jag just över att du verkar bli så arg över att du inte får någon egen tid, och ingen ensam tid med Linus.



Oj nu vart det väldig långt och egentligen riktat till massor av föräldrar och inte bara dig. Som sagt ta mig inte negativt för det är INTE meningen, jag älskar din blogg och läser den varje dag med ett leende på läpparna. Massa kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-28 18:29:48

och vad vill du få ut av att sitta naken med en handduk och posa? i en MAMMABLOGG detsutom:S!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela