Publicerad 2011-04-03 15:13:20 i Bara Patricia,

Skriv mail till mig och inte till Linus!


Först vill jag be 'Olivia Eriksson' att dra sålångt åt helvete som det bara är möjligt.
Linus fick idag ett mail på facebook! där denna person beskrev hur vidrig jag var, och att jag va stockholms största hoe?! Jasså det säger du. Och att jag va OTROGEN mot Simon i början, och att de va DÄRFÖR han stannade hos mig för jag blev på smällen? och att jag va otrogen mot honom under hela vårat förhållande.

Vilken jävla pinsam människa du är! och vad tror du att du gör? - att du lyckas förstöra mellan oss? goodluck girl.

Både jag och Simon vet sanningen. Jag har aldrig varit otrogen mot honom! aldrig någonsin.
Jag har varit det tidigare i ett förhållande, och ni som läst min blogg vet också vilken ångest jag har haft över det flera år efteråt.

Jag har en såkallad blackbook om mig själv för ett par år sedan! och tror du inte att Linus vet om den?
Jag har inte ljugit, och jag kommer aldrig ljuga för honom heller. Han får helt enkelt acceptera mig för den jag är, och den jag VAR! Om det är nått jag själv är stolt över, absolut inte! Men jag kan inte göra nått åt det. Jag festade sjukt mkt hela tiden, och ja! Jag hade sex med killar jag djupt ångrar idag, men jag gjorde det DÅ. Och det vet han om! Så vad är de du försöker med?

Sitta och skriva ett mail om vem jag är till min egna pojkvän? vilket stort jävla skämt! har man så mkt fritid att öppna en fake facebooksida BARA för att förstöra? har mina aningar om vem du är.
Och jag skrattar åt dig! Tänk på vem DU är innan du yttrar dig, svin.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-03 16:33:20

Lågstadiefasoner. Stackars krake! De förstör ju för de själva i slutet ändå!

Du är så sjukt vacker och verkar otroligt snäll :D

Ta hand om er :D kramar

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-04-03 17:11:49

fin du är i håret och fin färg!:)

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-04-03 17:57:35

Så barnsligt... ! Finns idioter till allt. bara avunsjuka det handlar om. Stå på dig vännen, ta ingen skit! Kramiz

Postat av: maria

Publicerad 2011-04-03 18:20:43

KAN INTE DU TA LITE BILDER PÅ LINUS LÄGEMHET? SÅ MAN KAN FÅ SE HUR DET SER UT DÄR DU BRUKAR "HÄNGA" =)

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-04-03 19:01:44

Så typsikt tjejer att de ska förstöra för andra som det går bra för. Det skriker avundsjuka om det där. Usch!! Är iaf superglad för din skull! Kramar

Postat av: Pernilla- 21 år & mamma till Kevin

Publicerad 2011-04-03 23:12:13

Hej Patricia!

Jag älskar att läsa din blogg, tycker att du är en skit bra mamma till lilla Wilja. :)

Tycker även att du är otroligt stark och det peppar faktiskt andra mammor ( i alla fall mig själv )

Läser som sagt din blogg varje dag och väntar med spänning i hela kroppen efter ett nytt inlägg.

Tänkte höra med dig om du kan ge mig lite tips på hur man kan göra för att gå ner i vikt, jag äter rätt så det behöver jag inte ändra. Jag studerar 100 % och har en liten son på snart 2 år känner att jag inte har direkt någon tid till att gå till gymmet. "/

Några tips på övningar som man kan göra?

Promenerar varje dag det gör jag :)

Tacksam för svar.

Kör ditt egna race & strunta i andra det är vara avundsjuka. :)

Kramar

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-04 13:33:26

så pinsamma människor det finns. tråkigt nog kommer vi aldrig i från dem, oavsett hur vuxna vi blir. ska man bli klandrad hela livet för val man gjorde för flera år sedan?

jag levde också livet som tonåring/ungdom (och jag är bara 21 nu). men jag kommer aldrig kunna gör de ogjort, så varför ångra sig?

lika bra att säga som du säger "gjort är gjort" men jag säger också - "fan va roligt jag hade då" även om jag inte skulle göra samma val eller ta samma beslut idag.

man vinner ingenting på att ångra sig. och personen i fråga som skrev bevisar ju ganska mycket om sin mogenhet genom att starta en facebook bara för att förstöra för andra.

va stolt och nöjd över hur du valt att leva ditt liv. de betyder ju inte att andra måste leva så som du levt. de finns inte 2 individer som tycker lika om något, eller tar samma beslut i livet, men tacka gudarna för de, hur hade världen sett ut då?



keep up:)

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-04-05 19:43:24

Jag och Joakim hade också några sånna där haters efter oss i början av vårt förhållande och när jag blev gravid, men sålänge man vet vart man har varandra blir man bara starkare av det :) bara ni är lyckliga så! kram kram :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-06 22:41:29

Men fyfan va pinsamt gjort av henne. Nej du vet nog bäst själv vad du har gjort och inte gjort. Så jävla patetisikt att folk ens orkar sitta och skriva en massa skit bara för att förstöra.



Va brun och snygg du jämt är förresten :) solar du ofta?

Postat av: sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2011-04-30 20:09:34

Du är ju jätte snygg i den frisyren . Tappar så mycket hår nu efter amningen . Så blir nog att klippa håret kort . Ungefär som du, har haft så förut och de är super snygg frisyr :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela